شناسهٔ خبر: 38246282 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محمد عبدالسلام: ملت یمن اجازه خواب آرام به دشمن سعودی نمی‌دهد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن، ائتلاف سعودی را تهدید کرد که ملت یمن جنایت امروز این ائتلاف در «الجوف» را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن، به حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی به استان «الجوف» که منجر به کشته شدن دستکم 30 تن و مجروحیت ده‌ها نفر شد، طی پستی در توئیتر واکنش نشان داد و ائتلاف سعودی را به پاسخ‌گویی انصارالله به این جنایت تهدید کرد.

وی نوشت: سرنگونی جنگنده «تورنادو» در آسمان «الجوف» یک ضربه دردناک برای دشمن و بیانگر رشد قابل ملاحظه توانمندی‌ پدافندی یمن بود. دشمن با ارتکاب جنایات وحشیانه در حق شهروندان  نخواهد توانست شکست‌های میدانی خود را جبران کند. ملت ما به جنایت‌کار اجازه نخواهد داد که به دشمنی خود ادامه دهد و به اذن الهی اجازه نخواهد داد که خواب آرامی داشته باشد.
عبدالسلام در پستی دیگر، امروز نوشته بود: ائتلاف سعودی-آمریکایی سبکسر مانند همیشه وقتی ضربات دردآوری در میدان‌های رویارویی نظامی دریافت می‌کند با گستاخی و حماقت به هدف گرفتن غیرنظامیان روی می‌آورد همانگونه که صبح امروز ده‌ها غیرنظامی در شهر المصلوب استان الجوف شهید و زخمی شدند.

جنبش انصارالله یمن جمعه شب (شب گذشته - 14 فوریه)،  از سرنگونی یک فروند  جنگنده تورنادو ائتلاف سعودی، در آسمان استان الجوف واقع در شمال یمن که در حال عملیات خصمانه در فراز آسمان این استان بود، خبر داده بود.

منابع یمنی، صبح امروز گزارش دادند که ائتلاف متجاوز سعودی در تازه‌ترین جنایت خود با بمباران منطقه المصلوب در استان الجوف، بیش از ۳۰ نفر را کشته و زخمی کرد.

انتهای پیام/م

نظر شما