شناسهٔ خبر: 38245679 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شهردار تهران مطرح کرد؛

افتتاح زير گذر گيشا تا نيمه اسفند

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- حناچی: تانیمه اسفند زیر گذر گیشا افتتاح می‌شود ومشکل ترافیکی این منطقه مرتفع خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، شهردار تهران در آئین افتتاح 55 طرح مدیریت شهری منطقه 22 گفت: تانیمه اسفندماه زیر گذر گیشا افتتاح می‌شود ومشکل ترافیکی این منطقه مرتفع خواهد شد.
پیروز حناچی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن بااشاره به اینکه اگر در این مملکت افتخاری وجود دارد، به واسطه دامان پاک مادران است، افزود: منطقه 21 و 22 آخرین مناطقی هستند که به طرح جامع تهران پیوستند، هر دو در طرح جامع اول و دوم تهران دیده شده بودند، اما بارگذاری آن‌ها به تعویق افتاده بود.
وی گفت: اتفاقات دهه 80 منطقه 22 جای نوشتن دارد و باید ساعت‌ها در این باره صحبت کنیم که چرا این منطقه این گونه زیر بار رفت و در این دوره طرح تفصیلی منطقه را به شورای عالی شهرسازی بردیم و تصمیم‌های خوبی گرفته شد و ما در مدیریت شهری کمک می‌کنیم قطعه اول بزرگراه تهران-شمال هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.
شهردار تهران افزود: یکی از ویژگی‌های منطقه 22 دریاچه این منطقه است و تصفیه خانه‌ای عظیم در این منطقه وجود دارد که کیفیت آب را بالا نگه می‌دارد.
حناچی گفت: همکاران ما تلاش می‌کنند آب رودخانه کن به جریان بیفتد، لذا باید گفت منطقه 22 جزء کم آب‌ترین مناطق تهران است و یکی از مشکلات منطقه بارگذاری بیش از حد در سطوح مسکونی است و اگر این برج‌ها ساخته شود و سکونت شکل گیرد، مشکلات خود را نشان می‌دهد، زیرا به اندازه بارگذاری؛ سرانه اجتماعی برای منطقه در نظر گرفته نشده است.
وی تصریح کرد: بسیاری از طرح ها تا آخر سال به پایان می‌رسد و ما در انتهای سال زیرگذر گیشا و خانه اتحادیه را افتتاح می‌کنیم و در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم و پس از این شکل جدید طرح ها را در تهران شروع می‌کنیم که یکی از آن‌ها اتصال مسیر پیاده پارک چیتگر به دریاچه است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، شهردار تهران افزود: یکی از اصلی‌ترین موضوع‌های مغفول مانده در منطقه 22 خط مترو است که از طریق خط 9 و 10 مترو به دنبال حل این مشکل هستیم و این موضوع را تعقیب می‌کنیم و اگر خدمات محلی در منطقه تأمین نشود، خودرو محوری افزایش می‌یابد که این موضوع به صلاح هیچکس نیست.

نظر شما