شناسهٔ خبر: 38243633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری جشن ازدواج ویژه ۱۶۰ زوج جوان توسط آستان قدس رضوی

مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی همچنین در راستای افزایش نرخ ازدواج، طرح «حسنا» (حامیان سنت نبوی ازدواج) را اجرایی کرده که از بهمن سال ۹۷ تاکنون، ۱۷۶ ازدواج به واسطه‌گری خادمیاران ازدواج در مشهد صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در راستای تشکیل آگاهانه تحکیم و تعالی خانواده از اسفند سال 95 شروع به طراحی و برگزاری طرح زندگی به سبک رضوی کرده است و در این مدت خدمات گسترده‌ای در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، مشاوره و پشتیبانی به زوجین جوان ارائه داده است.

 برگزاری اردوهای آموزشی با موضوع مدیریت اقتصادی خانواده، نشاط، شادابی و سلامتی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و ثبت تجربیات موفق زوجین و اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های اجرایی طرح ملی زندگی به سبک رضوی است.

خدمات این طرح با محوریت 8 سرفصل آموزشی برگرفته از مولفه‌های مودت و رحمت در قالب بسته‌های فرهنگی نظیر کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌ها و مشاوره‌ ارائه می‌شود.

زوج‌های جوان می‌توانند به دو روش حضوری به خیابان نواب صفوی، ورودی حرم مطهر رضوی، مقبره پیر پالان دوز اتاق 22 با همراه داشتن مدارک عقد نامه و یا شناسنامه‌ها مراجعه و یا ارسال پیامک عدد 11 به 8800 و پس از ثبت نام در جلسه آموزشی طرح ملی زندگی به سبک رضوی آستان قدس رضوی شرکت کنند.

مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی همچنین در راستای افزایش نرخ ازدواج، طرح «حسنا» (حامیان سنت نبوی ازدواج) را اجرایی کرده که از بهمن سال 97 تاکنون، 176 ازدواج به واسطه‌گری خادمیاران ازدواج در مشهد صورت گرفته است.

انتهای پیام/281/ش

نظر شما