شناسهٔ خبر: 38242946 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازگشایی 10 جاده روستایی ‌مسدود گیلان توسط قرارگاه خاتم‌

پس از بارش‌های اخیر برف در استان‌های شمالی کشور خصوصا استان گیلان، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بکارگیری تجهیزات و ماشین‌آلات خود نسبت به باز کردن راه‌های مسدود و فعال کردن پمپ‌بنزین‌ها اقدام کرد.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پیرو بارش شدید نزولات آسمانی طی چند روز گذشته در استان‌های شمالی کشور و خصوصا استان گیلان، مشکلات عدیده‌ای برای مردم رخ داد.

انسداد جاده امام‌زاده هاشم تا رشت و گرفتاری مردم در یک متر برف، قطع شدن برق در برخی شهرستان‌های استان گیلان و مهم‌تر از همه انسداد بیش از 580 راه روستایی در گیلان، از مشکلاتی بود که مردم گیلان در برف اخیر با آن مواجه شدند.

مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) همچون سنوات قبل با استفاده از ماشین‌آلات‌ مختلف و با به‌کارگیری نیروی انسانی ‌نسبت به امداد رسانی به مردم منطقه، وارد عمل شد‌.

عمده خدمات انجام شده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در این حوزه شامل بازگشایی جاده‌های مواصلاتی استان و ‌برف‌روبی، شن‌پاشی و نمک‌پاشی در جاده‌های بیش از 10 روستا معادل 15 کیلومتر راه روستایی است.

‌تلاش برای برقراری ارتباطات تلفن ثابت و تلفن همراه توسط نیرو‌های متخصص قرارگاه و ‌پاکسازی کامل راه و منازل و خدمات رسانی به مردم شهر رحیم آباد به طول 20 کیلومتر، از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است.

با توجه به قطعی برق و غیر‌فعال شدن نانوایی‌ها و پمپ بنزین‌ها بر اثر برودت هوا، ‌با بکارگیری امکانات موتور برق در مجموعه قرارگاه، تعدادی از نانوایی‌ها و یک پمپ بنزین راه‌اندازی و آماده خدمات رسانی به مردم شد‌.


انتهای پیام/

نظر شما