شناسهٔ خبر: 38242923 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

کشف 3 محموله کالای قاچاق در بیجار

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی بیجار از کشف و ضبط سه محموله کالای قاچاق خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این محموله‌ها حدود ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد صادق پیروزی روز شنبه اظهار داشت: ۲ محموله زیور آلات بدلی و البسه زنانه با ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال در داخل یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور بیجار - دیواندره توسط یگان مبارزه با کالای قاچاق انتظامی شهرستان کشف و ضبط شد.

وی افزود: این محموله قاچاق شامل ۱۲ هزار و ۲۶۰ عدد زیورآلات بدلی و ۱۸۰ ثوب البسه زنانه بود که به طرز ماهرانه ایی داخل خودرو جاسازی شده بود که در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی بیجار یادآور شد: سومین محموله کشف شده توسط یگان امداد انتظامی شهرستان، شامل لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق است که از شهرهای مرزی به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و قصد توزیع در تهران را داشتند.

او تاکید کرد: در این محموله هفت هزار و ۴۰۵ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال از داخل یک دستگاه خودروری سواری پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شده است.

سرهنگ پیروزی گفت: این محموله با هوشیاری پلیس امداد انتظامی بیجار کشف شد و یک نفر نیز در ارتباط با این محموله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

نظر شما