شناسهٔ خبر: 38242871 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری سومین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه ریگا در سنندج

مراسم آغاز به کار سومین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه دانشجویی ریگا از ظهر امروز شنبه در سنندج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در مراسم آغاز به کار این دوره از جشنواره شماری از فیلم های بخش مسابقه به اکران عمومی گذاشته شد.

دبیر جشنواره منطقه‌ای دانشجویی فیلم کوتاه ریگا با اشاره به روند برگزاری این دوره از جشنواره، بیان کرد: این جشنواره در چهار بخش فیلم داستانی، مستند، فیلمنامه و انیمیشن برگزار می‌شود.

عدنان زندی گفت: ۱۳ فیلم داستانی، هشت فیلمنامه، سه انیمیشن و چهار مستند به بخش مسابقه جشنواره راه یافته است و هشت استان در این جشنواره شرکت کردند که آثار هنرمندان از چهار استان به بخش مسابقه رسیدند.

او با اشاره به اینکه دو کارگاه آموزشی هم در کنار جشنواره برگزار می‌شود، اظهار داشت: سامان حسین‌پور، ادیب سبحانی و بهزاد آزادی داوران این جشنواره هستند.

در ادامه برنامه های صبح روز نخست، کارگاه آموزشی به عنوان یکی از بخش های جشنواره با حضور توفیق امانی از فیلمسازان موفق کردستانی برگزار شد.

جشنواره فیلم کوتاه ریگا تا فردا عصر یکشنبه ادامه دارد و قرار است ضمن اکران فیلم های حاضر در بخش مسابقه یک کارگاه آموزشی دیگر با حضور زانیار لطفی از فیلمسازان موفق کردستانی برگزار شود.

سومین جشنواره فیلم کوتاه ریگا به همت دانشگاه علمی و کاربری فرهنگ و هنر سنندج و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی در سنندج برگزار می شود.

انتهای پیام/م

 

نظر شما