شناسهٔ خبر: 38242869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گیلان

بر پایی همایش روحانیان مبارز در رشت

اولین همایش روحانیان مبارز گیلان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان در این همایش در جمع 100 روحانی مبارز انقلابی و رزمنده دوران دفاع مقدس گفت : انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بزرگترین افتخار دوره معاصر ایران است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی افزود : بودن در دوره انقلاب اسلامی مایه عزت و مباهات است دوره ای که با نشاط ترین دوره ی تاریخ اسلام را تجربه کرده است.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم همه همت و تلاش خود را بکار گیرند گفت : گاهی یک بی توجهی به مشکلات مردم همه ارزش های انقلاب اسلامی را زیر سوال می برد.
نماینده ولی فقیه در گیلان به رشد علم و تکنولوژی در کشور اشاره و افزود : رشد روز افزون علم و دانش بر عزت و سربلندی ایران اسلامی می افزاید.
آیت الله فلاحتی به راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن اشاره و تصریح کرد : انقلاب اسلامی با همین جان حضوری بی منت مردم در صحنه ماندگار مانده است.
حجت الاسلام و المسلمین مصلحی وزیر اسبق اطلاعات هم در این همایش گفت: هدف از انقلاب اسلامی بیداری اسلامی بود.
وی به شهادت 2 هزار و 500 طلبه و روحانی در دوران دفاع مقدس اشاره و افزود : بصیرت و روشنگری های روحانیان نقش موثری در زنده نگهداشتن انقلاب اسلامی دارد.
وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به جنبش های اسلامی در منطقه افزود : جنبش اسلامی فلسطین ، عراق و یمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

 

نظر شما