شناسهٔ خبر: 38242473 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه محموله کالای قاچاق در بیجار کشف شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی بیجار از کشف و ضبط سه محموله کالای قاچاق خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این محموله‌ها حدود ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد صادق پیروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ محموله زیور آلات بدلی و البسه زنانه با ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال در داخل یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور بیجار - دیواندره توسط یگان مبارزه با کالای قاچاق انتظامی شهرستان کشف و ضبط شد.

وی افزود: این محموله قاچاق شامل ۱۲ هزار و ۲۶۰ عدد زیورآلات بدلی و ۱۸۰ ثوب البسه زنانه بود که به طرز ماهرانه ایی داخل خودرو جاسازی شده بود که در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی بیجار یادآور شد: سومین محموله کشف شده توسط یگان امداد انتظامی شهرستان، شامل لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق است که از شهرهای مرزی به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و قصد توزیع در تهران را داشتند.

او تاکید کرد: در این محموله هفت هزار و ۴۰۵ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال از داخل یک دستگاه خودروری سواری پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شده است.

سرهنگ پیروزی گفت: این محموله با هوشیاری پلیس امداد انتظامی بیجار کشف شد و یک نفر نیز در ارتباط با این محموله دستگیر و  پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

نظر شما