شناسهٔ خبر: 38242117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

8 سال و 10 ماه پس از کی‌روش، 9 ماه پس از ویلموتس؛

حواشی نشست سرمربی جدید تیم ملی

از دقایقی دیگر نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ از دقایقی دیگر اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی تیم ملی ایران را برگزار خواهد کرد. 

 

با حواشی این نشست و اتفاقات حول آن، همراه "ورزش سه"، باشید.

 

 

*اسکوچیچ به خبرنگاران اطمینان داد که می تواند حواشی تیم ملی را جمع کند و گفت در این مورد به خودش اطمینان دارد.

 

 

*برخلاف بعضی مربیان قبلی تیم ملی اسکوچیچ از امکانات کمپ تیم ملی تعریف کرد و گفت وقتی امکانات این کمپ را دیدم متعجب شدم.

 

 

* اسکوچیچ در نشست خبری صحبت از تعصب به کشور ایران کرد: «ایران کشور ما است چون من هم الان جزئی از شما هستم و افتخارش برای همه ما خواهد بود.» صحبت های سرمربی تیم ملی برای خبرنگاران حاضر در نشست مطبوعاتی هم جالب بود و با واکنش مثبت آنها همراه شد.

 

 

* اسکوچیچ مشکل بیماری قبلی اش را تکذیب کرد و گفت: «یک بیماری آلرژی داشتم که در آبادان جدی شده بود.» او همچنین گفت که در زمان ترک آبادان پیشنهادی از تیم ملی نداشته است.

 

 

* سوال در باره آینده وحید هاشمیان در تیم ملی یکی از پرسش های مهم خبرنگاران بود که اسکوچیچ بدون اینکه با تاکید به اینکه از دانش دستیاران قبلی استفاده می کند، انتخاب دستیارانش را به چند روز آینده موکول کرد.

 

 

* دقیقا 14 دقیقه پس از اغاز مراسم، یعنی از ساعت 14:14 پرسش ها از سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ آغاز شد.

 

 

 

* پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی کشورمان و حضور همه اصحاب رسانه، پرسش و پاسخ از سرمربی جدید تیم ملی آغاز شد. 

 

* سرمربی تیم ملی هم دقایقی قبل از آغاز مراسم به سالن محل برگزاری رسید. او پیش از ورود به سالن روبروی عکاسان و فیلمبرداران ایستاد و سپس به سالن اصلی رفت.

 

 

 

 

* مسئولان روابط عمومی و رسانه ای فدراسیون فوتبال زودتر از مقامات دیگر خود را به سالن محل برگزاری مصاحبه رساندند و به رتق و فتق امور پرداختند.

 

 

 

* پس از وضعیت جوی نامساعد در روزهای اخیر، امروز هوای تهران کاملا مساعد است و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران شبکه های مختلف تلویزیونی، رادیویی و رسانه های مختلف خود را به مرکز ملی فوتبال رساندند تا در سالن اجتماعات این مرکز روبروی مرد کروات این روزهای فوتبال ایران بنشینند.

 

 

 

 


 

* دقیقا 8 سال و 10 ماه پس از مراسم معارفه کارلوس کی روش و 9 ماه پس از معارفه مارک ویلموتس، امروز جدیدترین سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کمپ تیم های ملی معرفی خواهد شد.

 


 

نظر شما