شناسهٔ خبر: 38240975 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باحضور فرمانده مرزبانی کشور در زاهدان،

اختصاص 125 دستگاه خودروی ارس به مرزبانی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صداوسیما

با حضور فرمانده مرزبانی کشور 125 دستگاه خودروی ارس در اختیار مرزبانی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان،سردار رضایی در مراسم اعطاء این خودروها در محل فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان در زاهدان،  مرزهای این استان  را از مرزهایی با اهمیت دانست و گفت: 500 دستگاه خودروی ارس که از جمله خودروهای تاکتیکی نظامی است به همت مرزبانی تهیه شده و یک چهارم آنها به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

فرمانده مرزبانی کشورتاکید کرد : همچنین علاوه بر این خودروهای تاکتیکی امروز موتور سیکلت هایی و خودروهایی ایمن و نفربرهای رزمی را هم امروز در استان عملیاتی کرده که بخشی از تقویت ناوگان خودرویی و ارتقای تحرک در استان خواهد بود که در مدیریت مرز نقش دارند .

سردار رضایی ادامه داد: این برنامه تقویت ناوگان همزمان در استان های مختلف اجرا شده است .

وی در خصوص مرزبانان روبوده شده گفت . در سفر به پاکستان از طریق مسئولین زیربط در پاکستان پیگیر هستیم آنها هم قول همکاری داشته اند ما تلاش می کنیم با همکاری مسئولین پاکستانی مرزبانان را به آغوش گرم خانواده هایشان برگردانیم زیرا از دغدغه های جدی ما است .

در حاشیه عملیاتی شدن این خودرو ها سردار رضایی شخصا یک خورو را تست و رانندگی کرد.

بعد از ظهر امروز هم جشن مزدوجین مرزبانی  با حضور سردار رضایی در مرزبانی استان برگزار می شود.

<div id="video-display-embed-code_4521129" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2646834/4521129?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما