شناسهٔ خبر: 38239728 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در واکنش به جنایت فجیع در الجوف؛

عبدالسلام:سعودی پس ازمتحمل شدن ضربات دردناک سراغ غیرنظامیان میرود

سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن در واکنش به جنایت اخیر رژیم سعودی در استان «الجوف» تأکید کرد: رژیم سعودی هرگاه ضربه دردناکی را متحمل می شود به سراغ غیرنظامیان یمنی می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «المسیره»، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن به جنایت جدید سعودیها در استان الجوف واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تأکید کرد: رژیم متجاوز سعودی هرگاه که در جبهه های نبرد نظامی متحمل ضربات سخت و دردناک می شود به سراغ غیرنظامیان می رود.

عبدالسلام اظهار داشت: رژیم سعودی پس از متحمل شدن ضربات سخت از مقاومت یمن با نهایت و پستی، غیرنظامیان را هدف قرار می دهد.

سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد: طی ساعات آینده تصاویری از لحظات ساقط کردن جنگنده «تورنادو» در استان الجوف را منتشر می کنیم.

گفتنی است، ساعاتی قبل جنایت های رژیم سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن بار دیگر فاجعه آفرید. جنگنده های رژیم سعودی غیرنظامیان در منطقه «المصلوب» واقع در الجوف را هدف قرار دادند.

به دنبال این جنایت فاجعه آمیز ۳۰ غیرنظامی یمنی به شهادت رسیدند. وزارت بهداشت یمن با صدور بیانیه ای ضمن تأیید آمار قربانیان جنایت مذکور تأکید کرد که در این حمله شماری نیز زخمی شده اند.

نظر شما