شناسهٔ خبر: 38235078 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| چرایی نصب دوربین در خروجی‌های طرح ترافیک

مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی با اشاره به چرایی نصب دوربین در خروجی‌های طرح ترافیک گفت: فعال نبودن دوربین‌های خروجی طرح ترافیک یا طرح کنترل آلودگی هوا در سنوات گذشته اشتباه بوده است.

صاحب‌خبر -

عمار سعیدیان فر مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگارشهری خبرگزاری فارس در پاسخ به پرسش و مطالبه برخی از مخاطبان فارس من مبنی بر چرایی نصب دوربین در خروجی‌های زوج وفرد سابق اظهارداشت: فعال نبودن دوربین‌های خروجی طرح ترافیک یا طرح کنترل آلودگی هوا( زوج یا فرد سابق) در سنوات گذشته کاملا اشتباه بوده و تأثیرات مثبتی به همراه نداشته است.

وی افزود: درصورتی که محدوده‌ای توسط شورای ترافیک شهر تهران تعریف می‌شود، ورود و خروج از آن مستلزم پرداخت عوارض است.

مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد: علیرغم این موضوع برای نخستین بار شهرداری تهران برای ساکنان محدوده‌های ترافیکی،« تسهیلات ساکنین» را در سال ۱۳۹۸ اجرا کرد و بر همین اساس ساکنان این محدوده‌ها می‌توانند یک خروج قبل از ساعت 8:30 صبح و یک ورود بعد از ساعت 17 به صورت رایگان داشته باشند و عوارض پرداختی نیز دربازه مذکور برای آن ها نیم بها خواهد بود.

سعیدیانفر خاطرنشان کرد: غیر ساکنان محدوده آلودگی هوا نیز به علت عوارضی که از لحاظ آلودگی و ترافیک برای ساکنان محدوده و سایر شهروندان ایجاد می‌کنند باید عوارض تردد و خروج از طرح را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما