شناسهٔ خبر: 38233230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تلاش برای استفاده حداکثری از ظرفیت اتوبوس‌های پایتخت در اسفند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از تدابیر و تمیهدات ویژه ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات رسانی به شهروندان در اسفند ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمود ترفع با اعلام اینکه روزانه یک هزار دستگاه اتوبوس بی آرتی در تهران فعال است، افزود: با توجه به سهم قابل ملاحظه این اتوبوس‌ها در جابه‌جایی مسافران، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که ناوگان اتوبوسرانی به ویژه اتوبوس‌های بی.آر.تی در اسفند ماه با تمام توان به شهروندان خدماترسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامهریزی کرده‌ایم به منظور آرامش خاطر و سهولت تردد شهروندان نسبت به برقراری و تقویت خطوط منتهی به بازار، مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری اقدام کنیم، اظهار کرد: علاوه بر این، نسبت به تقویت خطوط شبانه اتوبوسرانی تهران و افزایش اتوبوس‌های فعال این خطوط نیز اقدام می‌کنیم.

ترفع با بیان اینکه تمام تلاشمان را به عمل آورده‌ایم تا ساعت توقف اتوبوس‌ها در تعمیرگاه‌ها را به حداقل ممکن کاهش دهیم و اتوبوس‌ها بیشتر در مدار خدمات رسانی به شهروندان قرار بگیرند، تصریح کرد: به بخش خصوصی نیز اعلام کرده‌ایم زمان تغییر اتوبوس‌های در اختیار آنها نیز به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان با تأکید بر اینکه اتوبوسرانی تهران با تمام توان انسانی و ظرفیت ناوگان موجود در خدمت شهروندان خواهد بود، خاطر‌نشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با توجه به محدودیت‌های موجود، بهترین و بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما