شناسهٔ خبر: 38233078 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سایر ورزشها

«مجید قیدی» ملی‌پوشی که به خاطر بدهی کمانش را فروخت!

دارنده مدال طلای کاپ آسیا تایلند در کامپوند زنان خاطرنشان کرد:همسرم بخاطر وضعیت بد مالی و هزینه های سنگین زندگی ناچار شد کمانش را بفروشد تا بدهی هایش را پرداخت کند.

صاحب‌خبر -

پریسا براتچی در گفتگو با ایسنا، در جواب به این سوال که با برگشت اسماعیل عبادی به تیروکمان بعنوان مربی تیم کامپوند آیا شما و مجید قیدی تصمیمی برای بازگشت به تیم ملی دارید یا خیر؟ افزود:من خوشحالم فردی در راس تیم ملی قرار گرفته که ورزشکاری باتجربه بوده و همواره عملکرد موفقی داشته است، امیدوارم در عرصه مربيگری نیز موفق باشد.

وی بیان کرد:برای برگشت به تیم ملی هرچند عبادی پیش از برگزاری انتخابی تیم ملی با من و مجید قیدی صحبت کرد و از ما درخواست کرد که در انتخابی شرکت کنیم ولی فعلاً بخاطر حالت مالی برنامه ای برای برگشت به تیم ملی نداریم. اکنون از نظر مالی در شرایطی نیستیم که بدون دغدغه و با ارامش بخواهیم در تیم ملی تیر بزنیم.

دارنده مدال طلای کاپ آسیا تایلند عنوان کرد :من زمانی می توانم در تیم ملی با عشق تیر بزنم که دغدغه مالی نداشته باشم، وقتی این حضور درآمدی برای من ندارد با چه انگیزه ای می توانم در انتخابی شرکت کنم و وارد تیم ملی شوم.

براتچی اعلام کرد :هنگامی که هزینه ی اردونشینی آنقدر است که کفاف هزینه های زندگی را نمی دهد چطور می توانم با خیال آسوده تیر بزنم، بدین ترتیب فعلاً به این نتیجه رسیدم که از تیم ملی دور بمانم تا شرایط بهتر شود.

وی اظهار کرد:همسرم بخاطر بدهی هایی که در شروع زندگی داشتیم مجبور شد کمانش را بفروشد تا بدهی های خود را پرداخت کند. اکنون هم از نظر مالی در شرایطی نیستیم که بخواهد کمان جدیدی بخرد تا وارد تیم ملی شود. وضعیت فدراسیون نیز از نظر مالی خیلی مساعد نیست که بخواهد تجهيزات ضروری را برای بازگشت کمانداران به تیم ملی فراهم کند.

عضو پیشین تیم ملی کامپوند اضافه کرد:فعلا وضعیت تیم کامپوند آنقدر نامطلوب است که فعلا کسی انگيزه کافی برای تیر زدن در تیم ملی را ندارد. امیدوارم عبادی بتواند با حضور خود در رأس تیم ملی شرایط را به حالت اولیه بازگرداند و تیم ایران دوباره جایگاه خود را در دنیا پیدا کند.

براتچی گفت:برای این که کامپوند المپیکی نیست این مسئله باعث شده تا در حق کمانداران کامپوند اجحاف شود. البته چون اسماعیل عبادی خود قبلا ورزش‌کار این رشته بوده شرایط را بهتر درک می کند و قطعا برای بهبود جایگاه این رشته تلاش خواهد کرد.

دارنده مدال طلای کاپ آسیا تایلند بیان کرد :دغدغه مالی مانع برگشت من و مجید قیدی به تیم ملی می شود، ما دوست داریم مجدداً در تیم ملی تیر بزنیم اما شرایطمان از نظر مالی به گونه ای نیست که به راحتی چنين تصمیمی را بگیریم.

وی در پایان تأکید کرد:قیدی به علت داشتن عناوین جهانی و آسیایی مدتی است که به دنبال استفاده از قانون استخدام قهرمانان و مدال آوران در وزارت ورزش و جوانان است که ولی هنوز به نتایج مثبتی دست پیدا نکرده و در حال پیگیری این مسئله است. امیدوارم زودتر کار استخدام وی در وزارت ورزش به سرانجام برسد تا حدودی ازاین طریق بر مشکلات مالی خود غلبه کنیم.

نظر شما