شناسهٔ خبر: 38229215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه عاشورا:

وحدت لازمه امنیت و تعالی کشور است

عابدین خرم گفت: همه‌ جهان بدانند هر کجا مردم ایران با حفظ وحدت پای کار آمده‌اند، کشور خیزی بلند در راستای امنیت و آرامش و ارتقای خود برداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «عابدین خرم» امروز در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در تالار خاقانی تبریز اظهار داشت: در حال حاضر ما با یک جنگ رسانه ای روب رو هستیم که وسیع و نامحدود و متنوع است و اصحاب رسانه و مطبوعات باید با بصیرت عمل کنندتا  ناگزیر شاهد ناکامی در احیای هویت و آرمان خواهی خودمان نباشیم.

فرمانده سپاه عاشورا افزود؛ در جشنواره فیلم فجر امسال شاهد کسانی بودیم که تحریم و تحقیر و قهر کردند اما جایزه هم گرفتند که این حاکی از مظلومیت نظام است که متاسفانه هیچ کجای دنیا این اتفاق مشاهده نمی‌شود.

خرم با اشاره به این که باید به فکر یک رکن قوی برای پیشرفت و توسعه استان باشیم تا در حد ملی باشد، گفت: امروز باید از حوزه تک رسانه‌ای پیشی گرفته و چند رسانه ای عمل کنیم.

وی توسعه استفاده از تلفن‌های همراه را باز شدن فضای جدیدی برای رسانه‌ها دانست و از وجود چهار میلیارد کاربر شبکه فضای مجازی در جهان خبر داد و توضیح داد: سهم کشور ما ۷۰ میلیون کاربر اینترنتی است که ۱۳ میلیون کاربر از این تعداد مشترکین ثابت هستند، گفت: در فضای مجازی کاربر محور بودن و جذب کاربر جایگاه بسیار مهم تری نسبت ب مخاطب محوری دارد.

خرم ادامه داد: امروز نیاز گام دوم انقلاب، خون شهید سلیمانی‌ها بوده که باید شخصیت این فرد بزرگوار مورد مطالعه قرار گیرد که وصیت نامه انقلابی و سیاسی شهید  غوغایی به پا کرد.

وی با بیان این‌که کسانی که تربیت شده ی مکتب امام هستند، جلوتر از هم سن و سالهای خود حرکت می‌کنند، گفت: جنگ رسانه‌ای به مراتب از جنگ‌های نظامی و اقتصادی سهمگین‌تر است و باید مراقب این فضا باشیم.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: هدف این جشنواره باید تولید محتوا و مطالبه گری صحیح باشد و اهالی رسانه با روشنگری دقیق کمک ب آگاهی بخشی مطالبه گران کنند.

خرم در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات نیز چنین گفت: انتخابات حق ما بوده و سرنوشت ساز است، اما دشمن دقیقا تخریب وحدت ملی و مشارکت حداکثری را نشانه گرفته است تاکید کرد؛ همه‌ی جهان بدانند هر کجا مردم ایران با حفظ وحدت پای کار آمده‌اند، کشور خیزی بلند در راستای امنیت و آرامش و ارتقای خود برداشته است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب امیدواری در کشور گفت: در چهل ساله گذشته گام‌های بلندی در راستای  امید به زندگی و امید به پیشرفت و رشد و تعالی کشور برداشته‌ایم، اما برخی‌ها تنها پیشرفت دیگران را به رخ ما می کشند.

پایان پیام/ 533

نظر شما