شناسهٔ خبر: 38228814 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

وضعیت تعطیلی مدارس در روز ۲۶ بهمن

ایرنا

با توجه به بارش برف و کولاک و سرمای شدید هوا آموزش و پرورش مدارس برخی استان ها را تعطیل کرد. ادامه این خبر را در تجارت‌نیوز بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، مقطع پیش دبستانی و دبستان (نوبت صبح) مدارس شهر رشت و سنگر و تمامی مدارس جاده لاکان ، جاده جیرده و آقا سید شریف فردا “شنبه” تعطیل اعلام شده است.

بر اساس این اطلاعیه، مقطع پیش دبستانی و دبستان شهرستان آستانه اشرفیه و لاهیجان تعطیل است و متوسطه اول و متوسطه دوم با یک ساعت تاخیر و همه مدارس روستایی این دو شهر فردا تعطیل است.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش گیلان مدارس مقطع پیش دبستانی و دبستان و تمامی مدارس روستایی شهرستان سیاهکل و تمامی مدارس رودسر، کلاچای، رحیم آباد، رودبنه، شفت، املش، دیلمان، اطاقور، کومله و عمارلو در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شده است.

بر این اطلاعیه، مدیران و عوامل اجرایی مدارس موظفند ضمن حضور در واحدهای آموزشی و هماهنگی لازم با انجمن های اولیا و مربیان، نسبت به برف روبی سقف و پاکسازی حیاط مدارس اقدام کنند.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

آموزش و پرورش صبح امروز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که بر اساس مصوبه ستاد بحران و حوادث پیش بینی نشده استانداری گیلان همه مدارس استان روز شنبه ۲۶ بهمن باز است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما