شناسهٔ خبر: 38226311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

تراکتور، سایپا را زیر گرفت/ بی‌رحمی شاگردان الهامی در تبریز

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با پیروزی پرگل شاگردان ساکت الهامی در تبریز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در نخستین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز پذیرای سایپا تهران بود که در یک بازی برتر موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کند.

هر چهار گل این مسابقه در نیمه نخست به ثمر رسید، بدین‌ترتیب که ابتدا محمدرضا سلیمانی در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی دروازه تراکتور را گشود تا تیم میهمان در روز سرد هوای تبریز خیلی زود از میزبان خود پیش بیافتد.

در ادامه اما میزبان واکنش خوبی به گل خورده داشت و با کامبک رویایی توانست نتیجه را به سود خود برگرداند.

اشکان دژاگه زننده گل اول تراکتور بود که در دقیقه 16 با شوت دیدنی خود کار را به تساوی کشاند، 2 دقیقه بعد احسان حاج‌صفی در نقش گلزن ظاهر شد تا سرخ‌پوشان خیلی زود نتیجه باخته را با برد عوض کنند.

رضا اسدی نیز زننده سومین گل تراکتوری‌ها بود که در دقیقه 28 دروازه تیم سابقش را باز نموده و خیال ساکت الهامی را از پیروزی در این دیدار خانگی راحت‌تر کرد.

در نیمه دوم نیز سرخ‌پوشان میزبان می‌توانستند بر شمار گل‌های خود بیافزایند ولی حملات این تیم راهی به دروازه حریف نیافت تا در نهایت جدال دو تیم با همان نتیجه نیمه اول یعنی برتری 3 بر یک تراکتور به اتمام برسد.

با نتیجه به دست آمده در این دیدار، تیم تراکتور امتیازات خود را به عدد 37 افزایش داده و موقتا به مکان دوم جدول صعود کرد اما در سمت مقابل سایپا با 19 امتیاز و یک پله سقوط در رده دوازدهم قرار گرفت.

ناگفته نماند، سرخ‌پوشان دیار آذربایجان در دور رفت نیز با یک گل این تیم تهرانی را در خانه خود مغلوب کرده بودند که با پیروزی در بازی امروز به نوعی حریف پایتخت‌نشین را دبل کردند.

شرح گل‌ها:

تراکتور 0 - 1 سایپا (دقیقه 8: محمدرضا سلیمانی): پنالتی اعلام شده به سود سایپا را سلیمانی به سمت راست دروازه تراکتور زد تا گل اول تیمش به ثمر برسد.

تراکتور 1 - 1 سایپا (دقیقه 16: اشکان دژاگه): حمله‌ای که اشکان دژاگه از میانه زمین آغاز کرده بود را تیکدری بعد از نفوذ تا نزدیکی محوطه جریمه سایپا پیش بُرد و به عقب پاس داد که در ادامه دژاگه با شوت استثنایی و زیرطاقی تبدیل به گل کرد.

تراکتور 2 - 1 سایپا (دقیقه 18: احسان حاج‌صفی): پاس رو به جلوی مهدی تیکدری را احسان حاج‌صفی با شوت غافگیر کننده و فوق‌العاده از سمت چپ زمین زد که توپ به عجیب‌ترین و البته بهترین شکل ممکن وارد دروازه سایپا شد.

تراکتور 3 - 1 سایپا (دقیقه 28: رضا اسدی): عکاشه حمزاوی پاس به عقب چشم‌نوازی به اشکان دژاگه داد که او نیز با پاس در عرض توپ را به رضا اسدی رساند تا این هافبک بلندقامت با ضربه بغل پای بدون نقص دروازه تیم سابقش را باز کند.

گروه داوری: داور: سید وحید کاظمی - کمک‌ها: قهرمان نجفی و حمید نادری؛ داور چهارم: بهمن عبداللهی؛ کمک داوران پشت دروازه: میثم حیدری و سعاد وفاپیشه/ ناظر داوری: ایرج نظری.

تراکتور: محمدرشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، میلاد فخرالدینی، احسان حاج‌صفی، رضا اسدی، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، اشکان دژاگه، ساسان انصاری (75- سعید مهری)، عکاشه حمزاوی (67- رضا شکاری)
سرمربی: ساکت الهامی

سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، طاها شریعتی، خالد شفیعی، سعید محمدفرد، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی‌دوست، محمدصادق بارانی، امیرحسین حسین‌زاده، حسین کامیاب (68- کخوی)، رضا جعفری(58- آرمان رمضانی) و محمدرضا سلیمانی.
سرمربی: ابراهیم صادقی

انتهای پیام/

نظر شما