شناسهٔ خبر: 38225383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بخشدار هشترود: راه ارتباطی تمامی روستاهای شهرستان بسته است

مراغه - ایرنا - بخشدار مرکزی هشترود گفت: برف و کولاک راه ارتباطی تمامی روستاهای شهرستان را با مرکز مسدود کرده و ارتش، هلال احمر و گروه‌های مردمی به همراه راهداران در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.

صاحب‌خبر -

رقیه زارعی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تداوم بارش برف در روزهای گذشته و کولاک شدیدی که در منطقه حاکم است  در کنار امکانات محدود راهداری، امر بازگشایی مسرهای روستایی را با کند کرده است.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر راه های روستایی محور هشترود به قره چمن نیز مسدود شده و تلاش راهداران بر بازگشایی این  مسیر متمرکز است.

زارعی افزود: همچنین برق ۴۰ روستا در منطقه قطع شده که نیروهای اداره برق نیز همپای دیگر گروه ها در منطقه حضور دارند تا جریان برق این روستاها را وصل کنند.

وی اضافه کرد: آب آشامیدنی چند روستا نیز بر اثر بارش برف و یخبندان قطع شده که امیدواریم با تلاش هایی که در حال انجام است مجددا وصل شود.

زارعی خاطرنشان کرد: ورود یگان های ارتش و گروه های مردمی امر کمک رسانی به اهالی روستاهای محاصره شده در برف را تسریع بخشیده و گروه ۱۱ توپخانه ارتش در مراغه نیز با خودورهای ویژه ای که در اختیار دارد مشغول پخش آذوقه و کمک به خودورهای گرفتار در جاده های اصلی است.

هشترود با ۵۷ هزار جمعیت و حدود ۲۰۰ روستای دارای سکنه در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.

نظر شما