شناسهٔ خبر: 38223259 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

سردار حاجی زاده در گفت و گو با المسیره

آمریکا حتماً به کشته شدن نظامیان خود در جریان این حمله اذعان خواهد کرد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه بر لزوم بیرون راندن نظامیان آمریکایی از منطقه تاکید کرد و گفت: انتقام سخت ایران تا زمان بیرون راندن نظامیان آمریکایی از منطقه ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:

سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه المسیره یمن تصریح کرد: انتقام سخت ایران تا زمان بیرون راندن نظامیان آمریکایی از منطقه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: تا زمانیکه ظلم و تجاوزگری ادامه دارد جنگ ما با دشمن و حضور ما در میادین درگیری و نبرد ادامه خواهد داشت.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: در خصوص حمله به پایگاه عین الاسد مسأله مهم ریخته شدن آبروی آمریکا و از بین رفتن هیمنه و هیبت این کشور بود چرا که حمله مذکور علیه یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا صورت گرفت.

وی تاکید کرد: آمریکا حتماً به کشته شدن نظامیان خود در جریان این حمله اذعان خواهد کرد و در حال حاضر مدعی است که این افراد دچار ضربه مغزی شده‌اند.

سردار حاجی زاده در ادامه گفت: آمریکایی‌ها در ابتدای این حمله یک چیز گفتند و بعد آن را تغییر دادند و بعداً اذعان کردند که ۱۰۹ نفر به اصطلاح دچار ضربه مغزی خفیف شده‌اند.

وی تاکید کرد: تمام کشورهای محور مقاومت متحد هستند و ما باید تلاش‌های خود را در راستای بیرون راندن نظامیان آمریکایی از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی متحد کنیم. امروز محور مقاومت فقط ایران نیست بلکه این محور از دریای سرخ تا دریای مدیترانه و از انصارالله یمن تا حزب الله لبنان کشیده شده است.//مهر

 

نظر شما