شناسهٔ خبر: 38222466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه ساری: حماسه دوم اسفندماه ملت ایران تماشایی خواهد شد

امام جمعه ساری با اشاره به خلق حماسه حضور ملت در ۲۲ بهمن امسال گفت: فصل جدیدی از مشارکت سیاسی پرشور ملت در دوم اسفندماه امسال رقم خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران در مصلای جمعه ساری با اشاره به اینکه با سفارش همه مردان و زنان خداجوی نمازگزار به تقوای الهی اظهار داشت: باید در زندگی سبک تقوایی مدیریت کنیم، اگر تقوا در زندگی باشد زندگی سراسر صلح و خوشبختی است و اگر نباشد ظلم و فساد است. 

وی افزود: مومنان دنبال نعمت‌های خدا باشید و فساد نکنید و این پرتو در صورت داشتن تقوا ایجاد می شود. انسان بی‌تقوا دنبال ظلم و فساد است و باید با تقوایی را در جامعه پیشه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه باید بین حال و آینده انسان ارتباطی برقرار شود، تصریح کرد: انسان باید نهان و آشکار خود را مدیریت کنند تا از زشتی و پلشتی دور باشند

لائینی با بیان اینکه زندگی عالمان دین باید توسط روحانیان و خطبا به جوانان ترویج شود، افزود: معارف دینی و اسلامی سبب آگاه‌سازی جوامع از معارف اسلامی خواهد شد.

امام جمعه ساری با تسلیت ارتحال آیت‌الله طبرسی گفت: این عالم دینی و متقی نقش اساسی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی در مازندران داشته است و یاد او همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تسلیت اربعین شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: این شهید راه اسلام و دیگر شهدای مقاومت در پیروزی کشورهای اسلامی نقش آفرین بوده و راهشان برای همیشه تاریخ در خاطره‌ها خواهد ماند.

لائینی با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر، افزود: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در این ایام به نحو شایسته ای برگزار شده و باید یاد و نام و منش امام راحل در جامعه تبیین و تشریح شود.

امام جمعه ساری با اشاره به ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به نمازگزاران گفت: مردم دیگر از شعار و وعده خسته شدند و باید نمایندگانی را انتخاب کنند که دوستدار واقعی مردم و خدمتگزار بی‌منت باشند.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در حماسه حضور دوم اسفند، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در زیر بارش باران و برف مشت محکمی بر دهان یاوه گویان وارد کرده است.

انتهای پیام/ 681/ح

نظر شما