شناسهٔ خبر: 38219738 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تحرکات ترامپ برای سانسور نتایج تحقیقات ترور سردار سلیمانی

نماینده وابسته به ائتلاف فتح در پارلمان عراق از تحرکات ترامپ برای سانسور نتایج تحقیقات برای بررسی ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس معاون رئیس الحشد الشعبی عراق خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، محمد البلداوی نماینده وابسته به ائتلاف فتح در پارلمان عراق از تحرکات ترامپ برای سانسور نتایج تحقیقات برای بررسی ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس معاون رئیس الحشد الشعبی عراق خبر داد.

وی اعلام کرد که ترامپ همانطور که دستور ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را داده بود، شخصاً وارد عمل شده است تا نتایج تحقیقات را هم سانسور کند.

این نماینده پارلمان عراق از فشار فزاینده‌ای که آمریکا به دولت عراق برای عدم اعلام نتایج تحقیقات وارد می‌کند، خبر داد و افزود: اگر نتایج تحقیقات آشکار شود، مزدوران ایالات متحده آمریکا که در ترور حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مشارکت داشته‌اند را لو خواهد داد.

البلداوی همچنین اعلام کرد: نتایج تحقیقات دست داشتن شرکت‌های هواپیمایی خارجی و کارکنان خارجی در فرودگاه بغداد را نیز آشکار می‌کند.

این در حالی است که روز چهارشنبه عبدالکریم خلف سخنگوی نیروهای مسلح عراق از دست‌یابی به حقایق زیاد درباره ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر داده بود.

نظر شما