شناسهٔ خبر: 38208156 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسیر آزادراهی و جاده قدیم قزوین-رشت بازگشایی شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بازگشایی مسیر آزادراهی و جاده قدیم قزوین - رشت خبر داد و گفت: هم‌اکنون همه محورهای اصلی استان گیلان باز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی به خصوص محورهای منتهی به استان گیلان اظهار داشت: در حال حاضر مسیر آزادراهی و جاده قدیم قزوین به رشت بازگشایی شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با تلاش مأموران راهداری و پلیس راه، کلیه محورهای اصلی استان گیلان امروز بازگشایی شد؛ اگرچه در راه‌های فرعی هنوز انسداد وجود دارد.

رحمانی به بازگشایی محورهای زهکندوک به ایرانشهر و سیستان به کرمان در سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: محور چاه‌اسحاق در سیستان و بلچستان ساعت ۸ صبح امروز به دلیل طغیان رودخانه مسدود شدد.

سرهنگ رحمانی از بارش برف در محور تمرچین به پیرانشهر در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: رانندگان دقت کنند حتماً برای تردد در این محور باید زنجیر چرخ داشته باشند؛ مأموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به کولاک شدید در محورهای آذربایجان شرقی و اردبیل اشاره و بیان داشت: تردد در اکثر محورهای گیلان و برخی از محورهای زنجان و آذربایجان غربی فقط با زنجیر چرخ میسر است.

سرهنگ رحمانی به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وضعیت دو سه روز آینده پرداخت و گفت: در دو سه روز آینده در محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، البرز، قزوین، تهران و کردستان برف می‌بارد؛ بنابراین ضروری است رانندگانی که قصد تردد در محورهای فوق را دارند، حتماً به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

نظر شما