شناسهٔ خبر: 38206653 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

افزایش دمای رشت طی امروز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آسمان رشت (مرکز گیلان) امروز (24 بهمن ماه) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد و افزایش دما است و دمای هوا در گرمترین و سردترین زمان به 11 و 4 درجه سانتیگراد می‌رسد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان، اظهار کرد: آسمان اردبیل امروز (24 بهمن ماه) صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد در اواخر وقت افزایش  و احتمال بارش برف با بیشترین و کمترین دمای 1- و 8- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

او افزود: امروز (24 بهمن ماه) برای شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، شمال کردستان و ارتفاعات و دامنه‌های البرز دراستان‌های قزوین، البرز و تهران، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

 

ضیاییان در ادامه گفت: فردا (25 بهمن ماه) برای سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی نقاط دامنه‌های جنوبی رشته کوه‌های البرز مرکزی شامل استان قزوین، البرز، تهران و استان سمنان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

 

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شنبه (26 بهمن ماه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و یکشنبه (27 بهمن ماه) سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود بطوری‌که در شمال غرب برف، غرب کشور برف و باران، سواحل غربی خزر باران، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی باران و برخی مناطق آن برف و باران و در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز مرکزی و غربی برف می‌بارد. دوشنبه (28 بهمن ماه) علاوه بر مناطق ذکر شده بارش در دامنه‌های زاگرس نیزادامه خواهد داشت.

 

او افزود: امروز تا شنبه (24 تا 26 بهمن ماه) دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود. خلیج فارس نیز به ویژه در مناطق مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان امروز (24 بهمن ماه) مواج است.

 

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی دو روز آینده تهران اظهار کرد: آسمان پایتخت فردا (25 بهمن ماه) نیمه ابری و در برخی از ساعات با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید احتمال رگبار با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد و طی شنبه (26 بهمن ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: ایسنا

 

نظر شما