شناسهٔ خبر: 38174457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سلام آسیا؛ پرسپولیس با یک هدف بزرگ برگشت

پرسپولیس تهران در اولین قدم از مسابقات دور جدید لیگ قهرمانان آسیا امروز برابر تیم قدرتمند الدحیل خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هر سال همین روزها قند در دل‌مان آب می‌شود که تیم‌های محبوب‌مان وارد معتبرترین مسابقات باشگاهی قاره می‌شوند. درست در میانه کشمکش‌های لیگ برتر و حواشی نه چندان دوست‌داشتنی‌اش، بازی‌های لیگ قهرمانان مثل یک تنفس دوباره در هوای پاک است وقتی پنجره را باز می‌کنی و افق پیش‌رو چشم‌تان را به دنیا باز می‌کند. هر چند در دور رفت از میزبانی محرومیم و برای همه ما لیگ قهرمانان کیلومترها دورتر از خانه آغاز خواهد شد اما از فاصله تهران تا دوحه می‌توان بوی این هوای تازه را استشمام کرد و با اتمسفر آن سر شوق آمد. هر سال همین روزها باشگاه پرسپولیس و البته تیم اول باشگاه حال و هوای لیگ قهرمانان پیدا می‌کند. ستاد بازی‌های آسیایی در باشگاه تشکیل می‌شود و همه اخباری که می‌بینیم و می‌شنویم درباره مسابقات لیگ قهرمانان است. اصلاً اتمسفر بازی‌ها و جذابیت‌هایش آنقدر بالاست که دوست داریم بی‌خیال لیگ و اتفاقاتش شویم.

دیروز و در فاصله 48 ساعت بعد از دربی، در پرسپولیس، همه این بازی و اتفاقاتش را خاک کردند و رفتند دنبال الدحیل. شاید خیلی زود از راه رسیده باشد اما مصاف با الدحیل و تقابل با مانژوکیچ همین سه‌شنبه شب آنقدر جذاب هست که بی‌خیال دربی شویم.

چقدر خوب شد که رایزنی‌ها جواب داد و از لیگ قهرمانان کنار نرفتیم وگرنه حالا باید حسرت شروع لیگ قهرمانان 2020 را می‌خوردیم. درست در روزهایی که همه جا پر شده از بنرها، ویدئوها و مطالب مربوط به لیگ قهرمانان و تقابل‌هایش اگر پرسپولیس جایی در این مسابقات نداشت حالا باید تماشاگر بازی حریفان و بازتاب اخبار مسابقات‌شان در سایت‌های قاره می‌شدیم اما اکنون خودمان یک پای ماجراییم و می‌خواهیم ماجراسازی را شروع کنیم.

برای پرسپولیس لیگ قهرمانان 2019 خیلی بد تمام شد. هیچ‌کس باور نمی‌کرد تیم از دور گروهی کنار برود اما یکسری بدشانسی و البته اشتباهات ناداوری که سعی می‌کنیم به خودمان بقبولانیم همه سهوی بوده کاری کرد تا نایب قهرمان 2018 و تیمی که در نیمه نهایی 2017 بوده از مرحله گروهی بالا نیاید و در گروهش بچسبد به ته جدول. امسال اما شور و شوق دوباره‌ای برای بازگشت به آسیا نزد پرسپولیس و دوستدارانش ایجاد شده. آنها فصل تازه لیگ قهرمانان را در حالی شروع می‌کنند که به عنوان قهرمان فصل قبل و صدرنشین مقتدر این فصل لیگ برتر ایران وارد مسابقات خواهند شد و همه حریفان با احترام از آنها یاد خواهند کرد. پرسپولیس که سه بازی از مقطع دشوار فصل را با موفقیت پشت سر گذاشته از همین دیروز وارد آوردگاهی شده که جدا از دشواری‌ها و فشردگی‌هایش اتمسفر جذاب و مهیج‌تری نسبت به لیگ داخلی دارد. نکته ویژه اینکه پرسپولیس با تیمی کامل و تا حدودی تجهیز شده پا به این مسابقات خواهد گذاشت و البته با تغییراتی که در کادر فنی صورت گرفته همه چیز برای شروعی خوش در آسیا مهیاست. شاید کمی اغراق باشد اما همان موفقیت‌های قبلی در لیگ قهرمانان کاری کرده تا بازیکنان پرسپولیس با نیت قهرمانی وارد این مسابقات شوند و همین، لیگ قهرمانان را برای دوستداران این تیم تبدیل به مسابقاتی کاملاً ویژه و خاص خواهد کرد.

نظر شما