شناسهٔ خبر: 38171758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شبستان قم گزارش می دهد:

قدردانی مراجع و علما از حضور پرشور مردم/خروش سلیمانی ها در ۲۲ بهمن

مردم ولایی و همیشه در صحنه امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر صلابت و ایستادگی خود را به دنیا نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایی و همیشه در صحنه قم به عرصه آمده و 22 بهمن به یاد ماندنی را خلق کردند. در کنار مردم مراجع عظام تقلید نیز در عرصه حاضر شده و در جشن انقلاب شرکت کردند و از این حضور گسترده مردم که امسال با شهادت سردار دل ها رنگ و بوی دیگری داشت تقدیر کردند.

 

آیت الله مکارم شیرازی:

مردم امروز مشت محکمی بر دهان آمریکا زدند

آیت الله مکارم شیرازی امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن قم در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی گفت: حضور مردم در راهپیمایی  مشت محکمی بر دهان دشمنان و نشان دهنده وفاداری آنان به نظام اسلامی و ارزش هاست.

این مرجع تقلید افزود: مردم ثابت کردند که به تبلیغات فاسد دشمنان توجه نمی کنند و در واقع مشت محکمی بر دهان آمریکا زدند.

آیت ‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: هرقدر فشار دشمن بیشتر شود مقاومت و حضور مردم در صحنه بیشتر خواهد شد و این را بارها و بارها نیز درک کرده و دیده اند.

 

آیت الله نوری همدانی:

راهپیمایی امروز نمایش انزجار ملت از استکبار است

آیت ‌الله نوری همدانی که امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده است، در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز مردم متعهد و انقلابی ایران حماسه ای دیگر آفریدند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی جواب دشمنان را دادند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: ملت با حضور گسترده خود در راهپیمایی انزجار خود از استکبار جهانی و آمریکا را به نمایش گذاشتند.

وی بیان داشت: مردم با حضور خود با آرمان های تمام و انقلاب تجدید پیمان کردند و چشم دشمنان نظام و آمریکا و صهیونیست ها را کور کردند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: دشمنان نظام بدانند که مردم همیشه با این نظام بوده و هستند و ذره ای دست از حمایت از نظام خود بر نخواهند داشت.

 

آیت‌الله جوادی آملی:

قدردان این مردم باشیم

آیت الله جوادی آملی با حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: مردم نشان دادند که حق شناس بوده و از امام و شهدا و ایثارگران و نظام اسلامی دفاع می کنند.

این مرجع تقلید ادامه داد: آزادی خواهان جهان و ملت‌های آزاده باید کسانی را انتخاب کنند که به فکر معامله قرن و دیگر جفاکاری‌ها نباشند.

وی با بیان اینکه ملت روز به روز قوی تر شده و در برابر استکبار ایستادگی خواهند کرد گفت: باید قدردان این مردم باشیم و این قدردانی چیزی نیست جز اینکه با حفظ برنامه‌های قبلی و کوشش و تلاش بیشتر مسئولان اقداماتی صورت گیرد که به ملت آسیبی نرسد.

آیت‌الله جوادی آملی تاکید کرد: باید کاری کرد که ملت در رنج نباشند، مسئولان باید با رونق تولید آسایش را به مردم هدیه دهند.

 

آیت‌‌الله فاضل‌لنکرانی:

مسئولان با قدردانی از حضور مردم در راستای رفع مشکلات بکوشند

 آیت الله «محمدجواد فاضل لنکرانی» که امروز در راهپیمایی 22 قم شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگاران، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: خداوند را شکر می‌کنم که هر سال مردم انقلابی‌تر از گذشته در راهپیمایی حضور پیداکرده اند ملت ایران با انگیزه در این راهپیمایی شرکت کرده اند و از نظام اسلامی دفاع می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تقارن راهپیمایی 22 بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی گفت: این همزمانی انگیزه ای شد تا مردم نسبت به انقلاب اسلامی و راه و اهداف شهدا احساس دین بیشتری کنند.

وی تاکید کرد: این تقارن، مردم را نسبت به حفظ ارزش‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی پایدارتر و مقاوم‌تر کرده است.

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه حضور مردم در این راهپیمایی، دشمنان انقلاب اسلامی ایران را ذلیل‌تر می کند افزود: مسئولان نیز باید قدرشناس بوده و در راستای رفع مشکلات بکوشند و همواره با خدمات رسانی موانع اقتصادی را برطرف کنند.

 

آیت‌الله حسینی بوشهری:

مردم  نشان دادند پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند

آیت‌الله «سیدهاشم حسینی بوشهری» با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در قم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی گفت: خوشحالیم که با وجود دسییسه های دشمنان مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه قم  22 بهمن را یادآور از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری برای احیای اسلام و شرافت امت اسلامی عنوان کرد و گفت: این حضور گسترده مردم ثابت کرد که اگر دشمنان سلیمانی های ما را به شهادت می‌رسانند ملت با تمام وجود پای انقلاب ایستاده و از دستاوردهای انقلاب می‌کند.

وی تاکید کرد: ملت با امام، رهبری و شهدا پیمان بستند تا روزی که به اهداف نهایی دست پیدا نکنند دست از مبارزه با دشمنان بر ندارند.

 

حجت الاسلام احمد مبلغی:

مردم امروز وفاداری خود به انقلاب را به همه دنیا نشان دادند

حجت الاسلام والمسلمین« احمد مبلغی» با حضور در راهپیمایی22 بهمن گفت: این حضور حماسی ملت ایران ثابت کرد مردم ایران همواره پای آرمان های انقلاب و رهبری ایستاده اند و از آن فاصله نمی گیرند.

نماینده  مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز مردم با حضور حماسی خود بار دیگر حمایت و وفاداری خود به انقلاب را به همه دنیا نشان دادند.

وی  با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با حمایت مردم به جایگاه ویژه ای رسیده است گفت: مردم امروز با این حضور دشمن را عقب زدند و در آزمون آینده انقلاب که انتخابات است نیز پیروز خواهند بود.

 

آیت‌ الله آملی لاریجانی:

زبان تحریم روی ملت ایران اثری ندارد

آیت‌الله آملی لاریجانی امروز که در راهپیمایی 22 بهمن مردم قم شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: مردم هر ساله با حضور بصیرگونه خود در این راهپیمایی به دشمنان پیام های گسترده ای می دهند که نخستین پیام آن به کشورهای توطئه گر جهان به ویژه آمریکا خواهد بود.

وی با بیان اینکه  انسجام ملی کشور مشت محکمی است بر دهان استکبار جهانی و پیامش این است که مردم پای اهداف انقلاب و اسلام و فرامین رهبری ایستاده اند.

آملی لاریجانی با بیان اینکه مردم در کشور ما پاسخ محکمی به طرح معامله قرن داده اند ، در کشورهای اسلامی هم مردم با حضور خود و با این طرح مقابله خواهند کرد.

وی گفت: دشمن بداند که زبان تحریم روی ملت ما اثر گذار نخواهد بود و ملت ایران با حضور عظیم خود پاسخی قطعی به تهدیدهای دشمن می دهند.

 

آیت الله اراکی:

فشارهای دشمن نتوانست مردم را از نظام و رهبری جدا کند

آیت الله اراکی ضمن حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگاران گفت:  مردم با حضور خود ثابت کردند حامی نظام و رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام راحل هستند.

عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد:  حضور مردم ثابت کرد فشارهای دشمن نتوانسته آنها را از نظام و رهبری جدا کند و آنها در توطئه های خود ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین پیام های راهپیمایی 22 بهمن شکست دشمن در همه توطئه هایشان است، گفت: دشمن در توطئه های تحریم، تهاجم فرهنگی، تبلیغات و فضاسازی و هجوم در فضای مجازی شرکت خورده و حضور مردم خط بطلانی بر همه دسیسه های دشمن است.

 

 

پایان پیام/ 414

نظر شما