شناسهٔ خبر: 38128375 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

شوینده‌ها افزایش قیمتی نخواهند داشت

رضا مظفری،رئیس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی در خصوص بازار پایانی سال گفت: بازار شب عید تامین و افزایش قیمتی در شوینده‌ها وجود نخواهد داشت

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان صنعت نیوز:رضا مظفری رئیس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی در خصوص تامین بازار  در روزهای پایانی سال و افزایش تقاضا به جهان صنعت نیوز گفت:با فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضا در تامین مواد شوینده و بهداشتی مورد نیاز مردم نه تنها مشکلی نداریم بلکه قیمت‌ها ثابت و بازار مصرف کننده آرام خواهد بود.

وی در خصوص تاثیر واردات و قاچاق محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی در تولید کارخانجات داخلی گفت: معضل قاچاق در صنایع مختلف اثرات مخربی دارد و اما در حوزه محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی بازار مواد آرایشی تنها بازاری است که شاهد کالاهای قاچاق و وارداتی است.خوشبختانه در بازار مواد شوینده و بهداشتی شاهد موارد قاچاق  و واردات نیستیم .

مظفری در خصوص تامین مواد اولیه گفت: خوشبختانه در بخش پودرهای شوینده، مایع ظرفشویی و دستشویی، به دلیل تامین صد درصدی  مواداولیه مشکلی نداریم و با رسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضا بازار قیمت‌ها تغییری نخواهد داشت و ثابت و آرام خواهد بود.

وی با اشاره بر کیفیت بالای صنعت تولید مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی تولید داخل گفت: صنایع تولید مواد شوینده با تکنولوژی روز در حال تولید هستند و از رقابت پذیری بالا با برندهای خارجی برخوردارند واز سوی دیگر تمام نکات بهداشتی و استاندارد ها در محصولات لحاظ شده است و محصولات تحت لیسانس با رعایت تمام شرایط برندهای اروپایی تولید می‌شوند.

مظفری با اشاره به توان بالای تولید تصریح کرد: افزایش توان تولید صنایع شوینده و بهداشتی داخلی در تمام کالاهی بهداشتی شوینده و آرایشی ۲تا ۸ برابر نیاز داخلی است و به غیر از محصولات آرایشی سابقه صادرات به آمریکا و اتحادیه اروپا را در بالاترین سطوح استاندارد سلامتی در صنعت در کارنامه خود داریم،آمریکا، هلند، قزاقستان، هندوستان و استرالیا از کشورهای هدف صادرات محصولات شوینده و بهداشتی تولید داخل است.

وی در ادامه تاکید کرد:بازارهای سنتی کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق، ازبکستان، گرجستان  هدف صادرات محصولات صنایع  مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی کشور است.

 

 

 

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظر شما