شناسهٔ خبر: 38084933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه مناطق مختلف استان؛

انتخابات و ۲۲ بهمن عرصه‌های نا امیدی دشمنان+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات عرصه‌های مهمی برای نا امیدی دشمنان نظام هستند.

صاحب‌خبر -
انتخابات و ۲۲ بهمن عرصه‌های نا امیدی دشمنانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ خطیب جمعه چیتاب درخطبه‌های امروز نماز این این شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در واکنش به موضع گیری رسانه‌های معاند خارجی گفت: وقتی برخی رسانه‌های خارجی موج میلیونی ملت در تشییع سردار دل‌ها را چند هزار نفری و تجمع چند صد نفری درخیابان‌ها را به اسم ملت ایران می‌خوانند به طور قطع مردم این رسانه‌ها را باور ندارند،البته به شرطی که در داخل شرایط تبلیغات سوء برای آنان فراهم نشود.
حجت الاسلام وحدانی فر اضافه کرد: در بیانات معظم له باید دید چه کسانی و کدام گروه و جنبش سیاسی در داخل کشور خوراک تبلیغات رسانه‌ های معاند را فراهم می‌کنند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات افزود: درانتخابتان انسان‌های سالم، صالح و کسی را انتخاب کنید که نماینده این استان و مرز و بوم باشد و در مجلس هم کرسی سخن گفتن داشته باشد.
خطیب جمعه شهر لیکک
امام جمعه شهر لیکک هم در خطبه‌های نماز امروز این با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این پیروزی مدیون از خودگذشتگی و ایثار شهدا است و خانواده آنان باید به عنوان یادگار آن عزیزان همیشه مورد احترام مردم قرار بگیرد.
شرکت در انتخابات و راهپیمایی سیلی محکم به دشمن استحجه الاسلام افروغی افزود: مردم سالاری دینی در جهان امروز حرفی بی بدیل و تازه است و امام با انقلاب اسلامی مدلی از دموکراسی بر پایه فطرت انسان‌ها بنا نهادند که در جهان بی‌نظیر است.
وی با بیان اینکه اساسی‌ترین مسئله حال حاضر کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی است بیان کرد: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات می‌توانند انقلاب را بیمه کنند.
حجه الاسلام افروغی با اشاره به اینکه طرح معامله قرن خیانت به مسلمانان است اضافه کرد: این طرح توسط رئیس جمهور آمریکا به نفع صهیونیست‌ها تنظیم شده است که انشااله با اتحاد مسلمانان به شکست می‌انجامد.
خطیب جمعه شهر لیکک با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: نمایندگان فعلی بدون تعارف در حد شهید مدرس نیستند و قطعا معایب و مزایایی هم دارند و مردم باید برای تداوم انقلاب افراد خوب را انتخاب کنند.
حجه الاسلام افروغی بیان کرد: اینکه صرفا فردی به خاطر حضور در خانه‌ها و مراسم فواتح به عنوان کاندید انتخاب شود کار درستی نیست و مردم باید با مشورت به کسی رای دهند که وعده‌های سنگین ندهد و در همه مسائل خبره باشد.
خطیب جمعه مارگون
حجت الاسلام خواجه‌پور نیز در خطبه های امروز نماز این شهر به طرح ننگین معامله قرن اشاره کرد و گفت: این معامله ننگین هرگز محقق نمی‌شود و مسلمانان باید در این زمینه هوشیار باشند.
خطیب جمعه مارگون در ادامه به فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و اربعین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: ملت ما با اهداء خون هزاران شهید توانست با قدرت ایمان به خدا و رهبری امام خمینی این انقلاب را پیروز و تا به امروز از آن محافظت کند.
وی گفت: همزمانی شهادت حاج قاسم سلیمانی با یوم الله ۲۲ بهمن تکلیف دیگری برای ما رقم زده است.
خطیب جمعه دیشموک
حجت الاسلام علی اکبر راوند در خطبه نماز امروز شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به آزمون بزرگ انتخابات مجلس گفت: کسانی که به عنوان ناظر بر انتخابات برگزیده شده اند افرادی با تقوا هستند که در پی تخلف نیستند.
شرکت در انتخابات و راهپیمایی سیلی محکم به دشمن استامام جمعه دیشموک با بیان اینکه انتخابات باید در فضایی آرام برگزار شود افزود: هر کسی که از فیلتر شورای نگهبان رد شده باشد مورد تایید است و نباید عده‌ای به دنبال اختلاف افکنی در بخش دیشموک در حمایت از کاندیدای خاص خودشان باشند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به ضرورت انتخاب کاندیدای اصلح گفت: کاندیدای اصلح با قبولی در مجلس می‌تواند قوانین خوب و کارآمد تعیین کند.
خطیب نماز سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد:راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.
وی افزود: جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بی بدیل است و پس از گذشت چند دهه نه تنها کم رنگ نشده بلکه سال به سال باشکوه‌ بیشتری توسط آحاد مختلف مردم برگزار می شود.
حجت الاسلام علی اکبر راوند گفت: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در چهلم شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی استکبار است.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به طرح معامله قرن توسط آمریکایی‌ها افزود: طبق سخنان مقام معظم رهبری این طرح احمقانه و خبیثانه است، زیرا معامله فلسطین در بین آمریکایی‌ها ورژیم صهیونیستی انجام شده که هیچ کدام صاحب واقعی فلسطین نیستند.
خطیب جمعه سرفاریاب
حجت‌الاسلام سیدفرج الله پژمان در خطبه های نماز امروز این شهر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات بخش سرفاریاب گفت: حدود ۹ سال است که اجرای طرح آب دشت جمال الدین و سد شرابگرو راکد شده و میلیاردها تومان سرمایه ملت به زیر خاک رفته انتظار داریم مسئولان برای احیای آن تلاش کنند.
امام جمعه سرفاریاب افزود: سد شرابگرو با وجودی که هنوز بهره برداری نشده پر شده است و نیاز به لایروبی دارد.
وی به استخراج از معادن ۴ گانه سرفاریاب اشاره کرد و ادامه داد: مواد چهار معدن منطقه سرفاریاب استخراج می شود و تاکنون ریالی از آن برای این منطقه هزینه نشده است.
حجت الاسلام پژمان به وضعیت نابسامان جاده سرفاریاب اشاره کرد و افزود: جاده ای که با هزینه فراوان و تلاش دولتمردان با وجود کمبود قیر و آسفالت بخشی از آن به سختی آماده شد نابود شده است.
امام جمعه سرفاریاب ادامه داد: از دیگر مشکلات این بخش، نبود فضا و اماکن ورزشی برای جوانان منطقه است، که جای گله مندی دارد.
<div id="video-display-embed-code_4488831" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2640115/4488831?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما