شناسهٔ خبر: 37920805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس:

خون حاج قاسم سلیمانی همه دل‌های آگاه و بیدار مظلومان جهان را زنده کرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس تأکید کرد: خون حاج قاسم سلیمانی همه دل‌های آگاه و بیدار مظلومان جهان را زنده کرد، همه تنفر ملت‌های آزادیخواه و مظلوم جهان را علیه استکبار برانگیخت، مجلس عراق خروج آمریکا را تصویب کرد و در پی آن قریب به 2 و نیم میلیون نفر علیه استکبار و آمریکا تظاهرات کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، سردار محمدرضا فلاح زاده در حاشیه مراسم شام غریبان حضرت زهرا (س) اظهار کرد: مصائب و سختی‌های زندگی و قصه پر غصه حضرت زهرا (س)، برای ما شیعیان درس زندگی است.
وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) محور مباهله، کسا، پنج‌تن آل عبا، تنها دردانه خداوند روی زمین، محور عالم برزخ و خصوصاً عالم قیامت است، افزود: قاسم سلیمانی هم یکی از تربیت‌شدگان مکتب زهرای مرضیه، مکتب امام و رهبر است.
معاون هماهنگ‌کننده نیروهای سپاه قدس ابراز کرد: اگر مقام معظم رهبری فرمودند که مکتب قاسم سلیمانی باید تفسیر و برای جوانان بازگو شود، قاسم سلیمانی مکتبی جدا از مکتب اهل‌بیت (ع) ندارد.
فلاح زاده تأکید کرد: قاسم سلیمانی دست‌پرورده این مکتب است که از قبل و بعد از انقلاب در دوران دفاع مقدس وارد مبارزات می‌شود. تیپ و لشگر ثارالله را راه‌اندازی می‌کند، در عملیات بستان به قلب دشمن یورش می‌برد و پل سابله را فتح می‌کند، در فتح المبین با حسین خرازی از امامزاده عباس عبور می‌کنند و تپه‌های 202 را به تصرف درمی‌آورد.
فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس در محضر شهید سلیمانی بوده است، گفت: فرماندهی که قرارگاه فرماندهی او تنها 100 متر با خط مقدم فاصله دارد، در عملیات کربلای 5 آب‌های نیلگون منطقه شلمچه را درمی‌نوردد و تا غرب کانال پرورش ماهی و شط بصره دشمن را ذلیل می‌کند
وی بیان کرد: حاج قاسم در افغانستان راهبرد آمریکا را ملغی کرد، در یمن با طرح و نقشه وهابیت سعودی را به غلط کردن واداشت، در منطقه غزه جوانان سنگ‌پران را با تربیت و انتقال دانش فنی به شلیک موشک علیه اسرائیل مجهز کرد و با کمک و حمایت آیت‌الله سید حسن نصرالله اسرائیل را به پشت مرزهای لبنان عقب راند و مجبورشان کرد دور خود دیوار بکشند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس تصریح کرد: نقشه قلمرو حکومت داعش که خودشان ترسیم کرده بودند از مراکش در غرب افریقا تا منطقه کشمیر هند بود که به صورت نمادین بر بالای برج آزادی ایران نیز پرچم داعش را برافراشته بودند.
این یادگار دفاع مقدس افزود: سردار سلیمانی فرمان ولی امر را در میدان جنگ پیاده کرد و با شجاعت و دلیری قوت قلب سایر نیروها نیز بود. اولین کسی که با هلی کوپتر در شهرهای محاصره شده آمرلی، حلب و سدالوعر، در میان دریای داعش فرود آمد و نیروهای در محاصره را فرماندهی کرد.
فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد ابراز کرد: شهید سلیمانی امربه‌معروف را در دوام و بقا نظام اسلامی می‌دانست و می‌گفت افراد با هر لغزشی که دارند توبه پذیر و قابل هدایت هستند و بایستی این‌ها را از سرچشمه معرفت الهی و اعتقادات، اخلاقیات و اجرائیات اسلام سیراب کنیم و این جوانان را با هر نگرش، دیدگاه و لباسی جذب اسلام و اهل‌بیت (ع) کنیم.
فلاح زاده یادآور شد: حاج قاسم در صحنه عمل ضمن توسل بر خدا، اخلاص و تواضع در برابر خدا و بندگان خدا و خدمت به محرومین و مردم، قدرت تفکر بالایی نیز داشت. قدرت دانش‌محوری، علم بالا، تدبیر، مدیریت عالی، جسارت و شجاعت از جمله ویژگی‌های این مرد بزرگ بود.
وی ادامه داد: حاج قاسم در هیچ جبهه‌ای از سوریه و عراق نبود که در خط مقدم حاضر نشود. در حلب به رگبار بسته شد، ماشینش در سابریه محاصره شد، در ابوکمال پیشانی او را نشانه گرفتند که با اندکی خطا تیر به بلوک سیمانی مقابل او خورد و سیمان‌ها به داخل چشمش رفت، انتحاری و موشک خورد؛ اما خدا او را برای خدمتی بزرگ که همان محو داعش بود، از همه خطرها حفظ کرد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس تأکید کرد: خون حاج قاسم سلیمانی همه دل‌های آگاه و بیدار مظلومان جهان را زنده کرد، همه تنفر ملت‌های آزادیخواه و مظلوم جهان را علیه استکبار برانگیخت، مجلس عراق خروج آمریکا را تصویب کرد و در پی آن قریب به 2 و نیم میلیون نفر علیه استکبار و آمریکا تظاهرات کردند.
فلاح زاده با تأکید مجدد بر تواضع و اخلاص سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر روی کره خاکی حاج قاسم هیچ مشابهی ندارد. حاج قاسم، حاج قاسم بود؛ و به حول و قوه الهی راهش ادامه دارد.
انتهای پیام/د

نظر شما