شناسهٔ خبر: 37918788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سپاه قدس:

شهید سلیمانی پرورش یافته‎ی مکتب حضرت زهرا(س) بود

مرضیه فلاح‌زاده

معاون هماهنگ‌کننده نیروهای سپاه قدس گفت: حاج قاسم سلیمانی که داعش را نابود، اسرائیل را در پشت دیوارهای بتنی محبوس و وهابیت سعودی را به غلط کردن وا داشت، پرورش یافته مکتب حضرت زهرا(س) بود.

صاحب‌خبر -

سردار «محمدرضا فلاح زاده» چهارشنبه شب نهم بهمن ماه در حاشیه مراسم سوگواری شام غریبان شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) در ابرکوه ضمن اشاره به مصائب و سختی‌های زندگی حضرت زهرا (ع) و همچنین گرامیداشت یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این شهید پرافتخار اسلام را پرورش‌یافته مکتب حضرت زهرا (س)، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب دانست.

وی ضمن برشمردن رشادت‌های شهید سلیمانی در عملیات مختلف دفاع مقدس، ابراز کرد: حاج قاسم در افغانستان راهبرد آمریکا را ملغی کرد، در یمن با طرح و نقشه وهابیت سعودی را به غلط کردن واداشت و در منطقه غزه، جوانان سنگ‌پران را با تربیت و انتقال دانش فنی به شلیک موشک مجهز کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروهای سپاه قدس افزود: حاج قاسم سلیمانی با کمک و حمایت و آیت‌الله سید حسن نصرالله، اسرائیل را  به پشت مرزهای لبنان عقب راند و دشمن ناچار شد که دور خودش دیوار بکشد و داعش را که قدرت کمی نبود به ناکامی کشاند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی قله بزرگ و رفیع اخلاق، کرامت، بزرگواری، نجابت، ولایت مداری، دین‌داری و در بک کلام اقیانوس اخلاص بود و از سوی دیگر یک بحر خروشان برای دشمن خدا و نهری جاری برای امت شیعه بود و فرمان ولی امر خود را اجرا کرد که فرمودند: بروید تا حکومت سوریه نشکند و داعش پا نگیرد.

سردار فلاح زاده یادآور شد: خون شهید سلیمانی که نمونه اش در روی کره خاکی تا کنون وجود ندارد، همه دل های آگاه و بیدار مظلومان جهان را زنده کرد و تنفر ملت آزادیخواه و مظلوم جهان را علیه استکبار برانگیخت.حاج قاسم، حاج قاسم بود و به حول و قوه الهی ملت راه او را ادامه می دهند.

انتهای پیام

نظر شما