شناسهٔ خبر: 37908603 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیریت اصلاح الگوی مصرف گاز در فارس

طرح مدیریت اصلاح الگوی مصرف گاز طبیعی در فارس با موفقیت اجرا شد.

صاحب‌خبر -
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: با تشکیل ستاد کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی، طرح مدیریت اصلاح الگوی مصرف گاز و بهینه‌سازی انرژی در ساختمان‌ها در فارس اجرا شد .
حسینی متوسط مصرف روزانه گاز طبیعی در استان را سه میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: مصرف گاز طبیعی در فارس از ابتدای امسال تاکنون ۸ میلیارد و ۸۱۷ میلیون متر مکعب بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز فارس، بازرسی از ۱۰ هزار و ۴۲۹ مجتمع ساختمانی، تجهیز تیم‌های بازرسی به دماسنج‌های دیجیتال برای افزایش دقت در نظارت، برگزاری دوره‌های آموزشی بهینه سازی و رعایت الگوی مصرف گاز و توزیع بروشور، پوستر و اعزام کارشناسان آموزشی ستاد به ادارات، مدارس، مصلی‌های جمعه و مراکز عمومی با هدف افزایش آگاهی مردم را از جمله اقدامات ستاد کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی در استان اعلام کرد.
استفاده از ظرفیت سایت‌ها و رسانه‌های استان، تغذیه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از طریق نشر پوستر‌های الکترونیکی و انیمیشن‌های آموزشی و پژوهش در زمینه بهینه سازی مصرف گاز در موتورخانه‌های مجتمع‌های اداری و تجاری از دیگر اقدامات شرکت گاز فارس در زمینه کنترل مصرف بوده است.
شرکت گاز فارس سال گذشته نیز موفق به کسب رتبه اول کشور در کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز شده بود.

نظر شما