شناسهٔ خبر: 37908110 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاهش 43 درصدی حقوق معوقه کارگران ساوه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: شمار کارگران دارای حقوق معوقه ساوه نسبت به پارسال ۴۳ درصد کاهش یافت.

صاحب‌خبر -
کاهش 43 درصدی حقوق معوقه کارگران ساوهبه گزارش  خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تعداد کارگرانی که تا دی امسال در شهرستان ساوه دارای مشکل حقوق معوق هستند در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد کاهش یافته است. 
فرخی در پایان نشست مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی و شهرستان ساوه که در فرمانداری برگزار شد، به خبرنگاران گفت: پارسال تا دی ماه ۲هزار و ۹۶۷ تن از کارگران حوزه صنعتی ساوه دارای مشکل حقوق معوقه بودند اما اکنون این رقم به یک هزار و ۶۹۷ کارگر کاهش یافته است.
وی این موفقیت را حاصل تلاش و جدیت مدیریت شهرستان و همچنین صاحبان صنایع و کارخانه ها دانست و اقدامات انجام شده در ستاد تسهیل را در این راستا مهم ارزیابی کرد.
معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی همچنین بررسی واحدهای تولیدی مشکل دار شهرستان ساوه را دستور کار دیگر این نشست عنوان کرد و از کاهش شمار کارخانه های دارای مشکل در شرایط فعلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر داد.
به گفته فرخی شمار واحدهایی که مشکلاتی از قبیل مسائل مالیاتی، بیمه ای و نقدینگی در شهرستان ساوه دارند، اکنون ۱۴ مورد است در حالیکه پارسال ۱۶ کارخانه تولیدی در این منطقه با مشکلات و موانع تولید مواجه بودند.
وی اظهار داشت: چند مصوبه در نشست امروز با هدف رفع مشکلات و موانع تولید کارخانه های ساوه و همچنین برطرف کردن مشکلات کارگری به تایید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رسید.
<div id="video-display-embed-code_4454188"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2633219/4454188?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما