شناسهٔ خبر: 37907927 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سامانه جدید بارشی در راه است/ دمای پایتخت کاهش می یابد

رفیعی گفت: با ورود سامانه جدید بارشی برای استان های شمال غرب و برخی مناطق غرب کشور بارش برف و باران پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر -

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگارراه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز در بخش هایی از غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و روز پنج شنبه در شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش های پراکنده و در سایر مناطق کشور جوی نسبتا آرام خواهیم داشت.

وی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبرداد و گفت: بنابر نقشه های هواشناسی از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور در استان های شمال غرب و مناطقی از غرب کشور بارش باران و برف و گاهی وزش باد را خواهیم داشت.

رفیعی از استمرار سامانه بارشی طی روزهای آتی به کشور خبر داد و افزود: با ورود سامانه بارشی روز شنبه در استان های واقع در شرق سواحل دریای خزر، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی،شمال خراسان جنوبی و همچنین ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش هایی از مناطق مرکزی کشور بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز پنج شنبه در شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ می دهد، اظهار کرد: روز شنبه گستره بارش علاوه بر شمال غرب و مناطقی از غرب و جنوب غرب، دامنه های البرز غربی و مرکزی بارش فرا خواهد گرفت.

آسمان پایتخت بارانی است

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز آسمان پایتخت نیمه ابری همراه با غبار محلی و در بعدازظهر افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

رفیعی حداکثر دمای پایتخت را ۸ بالای صفر و حداقل دما یک درجه بالای صفر اعلام کرد.

وی در پایان تصریح کرد: با ورود سامانه جدید بارشی روز شنبه بارش باران همراه با کاهش دما در آسمان پایتخت خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما