شناسهٔ خبر: 37907705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فرد: کسب یک جام در این فصل پیشرفت بزرگی برای منچستریونایتد خواهد بود؛ باید تا سوت پایانی دربی، خودمان را باور داشته باشیم

میلاد وفادار

هافبک برزیلی شیاطین سرخ سودی در از پیش بازنده دانستن تیمش نمی‌بیند و به همین خاطر تا آخرین لحظه برای جبران شکست دیدار رفت تلاش خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در حالی که ابهاماتی در مورد آینده اوله گونار سولسشر روی نیمکت منچستریونایتد وجود دارد، فرد از اهمیت کسب جام در این فصل صحبت کرده است.

به گزارش سایت گل، پس از گذشت 24 هفته از مسابقات لیگ برتر، یونایتد 33 امتیاز از لیورپول صدرنشین عقب است. آن‌ها پس از رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ، یک هشتم نهایی لیگ اروپا و دور پنجم جام حذفی، هنوز شانس قهرمانی در سه عرصه را دارند ولی باخت 3-1 منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ کاپ، آن‌ها در آستانه دیدار امشب در وضعیت نامناسبی قرار داده است. فرد امیدوار است فصل 20-2019 حداقل یک جام برای تیمش به همراه داشته باشد.

باید باور داشته باشیم. اگر خودمان را باور نکنیم، چه کسی ما را باور خواهد کرد؟ تمام تلاش‌مان را برای برنده شدن مقابل سیتی و رسیدن به فینال انجام خواهیم داد. همان طور که گفتم، کسب جام برای ما خیلی مهم است. باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم چون این در چالش‌هایی که در فصل جاری با آن‌ها مواجه هستیم به ما کمک خواهد کرد. کسب یک جام، پیشرفت بزرگی برای ما محسوب خواهد شد. 

این هافبک 26 ساله که در کامبک تاریخی فصل قبل مقابل پاری سن ژرمن و همچنین برد فصل جاری مقابل سیتی در اتحاد به میدان رفت، امیدوار است امشب خاطره خوش دیگری را تجربه کند.

حساب آن‌ بازی‌ها جدا بود. یکی از آن‌ها مسابقه‌ای در لیگ قهرمانان و در کشوری دیگر بود. ‌آن‌ بازی‌ها فرق می‌کند. بازی دیگر مقابل سیتی است که مثل ما در یک کشور و یک لیگ بازی می‌کند و دیدار رفت را با برد پشت سر گذاشته است. باید به بازی با پاری سن ژرمن فکر کنیم که بازگشتی شکوهمندانه بود و همچنین به عملکردمان در بازی آخری که در خانه سیتی داشتیم. می‌دانیم کار خیلی سختی در پیش داریم ولی برای برنده شدن و با اعتماد به خودمان تا سوت پایانی سراغ این بازی می‌رویم. از کسب برد و رسیدن به فینال لیگ کاپ خیلی خوشحال خواهیم شد. 

نظر شما