شناسهٔ خبر: 37905084 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حجت‌الاسلام صدیقی:

مراقب باشیم مجلسی سر کار نیاید که برجام دیگری بیافریند/ با شهادت سردار سلیمانی اسلام دوباره بازخوانی می‌شود

فارس

استاد حوزه با بیان اینکه امروز با شهادت حاج قاسم سلیمانی اسلام دوباره بازخوانی می‌شود، اظهار داشت: با شهادت سردار سلیمانی، نا آشناها با اسلام آشنا می‌شوند و مخالف‌ها موافق می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی استاد حوزه عصر امروز(چهارشنبه ۹ بهمن) در اجتماع عزاداران فاطمی در میدان جهاد، با بیان اینکه مردم ایران همواره آماده سربازی برای امام زمان(عج) بوده و هستند، گفت: گرانی و مشکلات اقتصادی، حق این مردم نیست. 

وی با بیان اینکه شما مردم، همیشه در صحنه حاضر هستید و تا امروز کم نگذاشته‌اید، تصریح کرد: به‌همین خاطر است که خدا چنین قدرتی به مردم ما داده که می‌توانیم پهپاد و پایگاه آمریکا را بزنیم و اقتدار و استقلال خود را به‌رخ عالم بکشیم.

امام‌جمعه موقت تهران افزود: مردم ایران مردمی هستند که سرداری مثل حاج قاسم سلیمانی را به عالم عَلَم می‌کنند.

**با شهادت حاج قاسم سلیمانی اسلام دوباره بازخوانی می‌شود

صدیقی با بیان اینکه امروز با شهادت حاج قاسم سلیمانی اسلام دوباره بازخوانی می‌شود، اظهار داشت: با شهادت سردار سلیمانی، نا آشناها با اسلام آشنا می‌شوند و مخالف‌ها موافق می‌شوند.
 
وی، سردار سلیمانی را حلقه وصل نیروهای جهادی در سراسر دنیا دانست و تصریح کرد: نیروهای جهادی از زینبیون و فاطمیون گرفته تا حشدالشعبی و حزب‌الله توسط حاج قاسم ایجاد شد.

صدیقی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای امام زمان، قشون درست کرد، افزود: سردار سلیمانی، مردانی را برای مبارزه با مستکبران و گردنکشان عالم تربیت کرد.

وی در ادامه با اشاره به اسقاط هواپیمای آمریکا در افعانستان، آن را امری غیرعادی دانست و گفت:  خدا قهر خودش را به مستکبران شروع کرده است.

صدیقی، لزوم ترحم و کمک به هم‌نوع را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه مسئولان امتحان خود را خوب پس نداده‌اند، گفت: در مقابل، شما مردم تا می‌توانید دست یکدیگر را بگیرید و در حوادثی چون سیل سیستان، به‌یاری یکدیگر بشتابید.

 وی با بیان اینکه نباید زمام امور کشور دست غیرانقلابی‌ها باشد، انتخابات مجلس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مردم همت کنند تا مجلسی انقلابی، گره‌گشا، نوکر مردم و کارآمد شکل گیرد.

صدیقی تصریح کرد: مجلسی را سر کار بیاورید که خونخواه حاج قاسم سلیمانی باشد نه اینکه با قاتلان این شهید بزرگوار بسازد.

امام‌جمعه موقت تهران در پایان تاکید کرد: مراقب باشیم مجلسی سر کار نیاید که برجام دیگری بیافریند و مشکلات فراوانی برای کشور ایجاد کند.

نظر شما