شناسهٔ خبر: 37904944 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تجمع فاطمیون در اردستان برگزار شد

تجمع فاطمیون در اردستان به منظور اقامه عزا در سوگ شهادت حضرت زهرا(ع) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، تجمع فاطمیون در شهرستان اردستان با حضور هیئت‌های مذهبی، عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و عموم مردم شهرستان اردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی ظهر امروز در مراسم تجمع فاطمیون در اردستان اظهار داشت: حضرت زهرا(ع) میان همه زنان عالم انتخاب شده و دارای فضیلت‌های خوب و در پیشگاه خداوند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی ضمن اشاره به مقام بالا و والای حضرت صدیقه طاهره(ع) افزود: حضرت زهرا(ع) منصب امامت نصیبش نشد اما به اندازه پیامبر اکرم(ص) و امام معصوم(ع) از خود بزرگی نشان داد و در دفاع از ولایت درخشید.

امام جمعه اسدآباد همدان ضمن اشاره به دفاع تمام قد حضرت زهرا(ع) از ولی‌فقیه زمان خود گفت: خلفا امامت و منویات آن را انکار کردند اما حضرت زهرا(ع) در دفاع از این آرمان‌ها در مقابل آنان ایستادگی کرد و به شهادت رسید.

حسینی بیان داشت: آن‌هایی که با حضرت علی(ع) پیمان بستند می‌خواستند برای خود منصب و منفعتی را دست و پا کنند اما وقتی متوجه شدند حضرت علی(ع) در مسیر عدالت قرار دارد عهد و پیمانشان را شکستند.

امام جمعه اسدآباد همدان تصریح کرد: دشمن در زمان حضرت علی(ع) برای اینکه ولایت را از بین ببرد با یورش به یاران آن حضرت همچون سلمان و مقداد در صدد برآمدند تا با زور و ظلم نقشه خود را عملی کنند اما اراده خداوند بر پیروزی اسلام عزیز بود.

وی تاکید کرد: منصب امامت خدایی است و از خداوند دستور می‌گیرد اما در زمان حضرت علی(ع) عده‌ای این منصب را مشورتی کردند تا ولایت را تنها بگذارند و دیدیم که حضرت زهرا(ع) برای حق‌گویی درب خانه انصار را می‌زدند تا بیایند و حق را بگویند.

حسینی با بیان اینکه امروز در دفاع از رهبر معظم انقلاب باید از جان، مال و ناموس خود نیز گذشت، افزود: سردار شهید سلیمانی، این شهید مقاومت، به معنی واقعی کلمه دفاع از ولایت را به ما نشان داد و دیدید که میلیون‌ها نفر در تشییع او شرکت کردند.

امام جمعه اسدآباد همدان ضمن اشاره به توطئه عای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: دشمنان داخلی و خارجی بدانند این انقلاب ریشه دوانده و ملت ما در اوج مشکلات با انقلاب آمیخته شده‌اند

حسینی ضمن اشاره به دستاوردهای خون سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: خون شهید سلیمانی دستاوردهایی را برای کشور به‌وجود آورد و بر همین اساس باید بعضی افراد حواسشان باشد این انقلاب را به دشمن واگذار نکنند و نگاهشان به دشمن نباشد.

امام جمعه اسدآباد همدان ضمن اشاره به مشکلات تاکید کرد: مسئولان باید به جوانان بها داده و مسئله اشتغال را برطرف کنند و بزرگان با تاسی از سیره ائمه از آنان دستگیری کنند و برای رفع مشکلات عموم مردم به‌ویژه قشر جوان مملکت تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند.

وی ضمن اشاره به انتخابات دوم اسفند افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات اجتماعات خود را تقویت کنید و با اتحاد به پای صندوق رای حضور پیدا کنید و بهترین را برگزینید و با تمام وجود یک مجلس اسلامی قوی بسازیم تا نتیجه آن یک رئیس جمهور انقلابی باشد.

حسینی ضمن انتقاد از امیدواری برخی افراد به غرب بیان کرد: عده‌ای نمک‌پرورده غرب هستند و نگاهشان به آنان است و می‌بینیم که در کار کشور گشایشی را نمی‌توانند ایجاد کنند در حالی که بعضی مسئولان باید از راه و منش  شهید سلیمانی درس بگیرند.

انتهای پیام/802/ح

نظر شما