شناسهٔ خبر: 37902308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تنها فریاد‌هایی به دل می‌نشیند که از سیاست‌زدگی به دور باشد

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: در مجلس فریادهای بسیاری شنیده می‌شود اما آن فریادی به دل می نشیند که بدور از سیاست زدگی صدای مردم را به گوش کشور برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی صبح امروز در جمع روسای دانشگاه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: از اولین روزهای آغاز فعالیت‌های انقلابی تاکنون که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، هموطنان بسیاری در دفاع از کشور و انقلاب جان خودشان را از دست دادند تا استقلالی را به هدیه دهند که توان مقابله با زورگویی آمریکا را داشته باشیم و جمهوریت اسلامی را قلباً باور کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات و تعیین سرنوشت مردم بدست خودشان یکی از شاخص نظام مردم سالاری است، گفت: هر شخصی نسبت به جامعه خودش وظیفه ای دارد، از طرف دیگر نمایندگی مجلس قائل به شخص است، یعنی نماینده نمی‌تواند وظایف خودش را به شخص دیگر تفویض کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس اضافه کرد: در کنار قانون‌گذاری یکی از وظایف نماینده مجلس رساندن صدای مردمش به گوش مسئولان کشوری است به همین دلیل در مجلس فریادهای بسیاری شنیده می‌شود اما تنها آن فریادی به دل می‌نشیند که به‌دور از سیاست‌زدگی صدای مردم را به گوش کشور برساند.

مرادی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین اتاق فکرهایی که یک نماینده می‌تواند از ظرفیت آن بهره‌مند شود، جامعه دانشگاهیان هستند.

وی تأکید کرد: همواره از همه دانشگاهیان درخواست داشتم اجازه دهید منتقدین با جرات از عملکرد منتخبان و مسئولان انتقاد کنند، فقط از این طریق است که می‌توان مطالبه‌گری را در جامعه نهادینه کرد.

انتهای پیام/3264

نظر شما