شناسهٔ خبر: 37902253 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

توخل: برای رسیدن به اهدافمان در این فصل به همه بازیکنانمان نیاز داریم؛ می خواهیم در تمامی بازی ها به پیروزی برسیم

شایان حاتمی

سرمربی آلمانی پاریسی ها، می گوید تفاوتی برای تورنومنت های مختلف قائل نیست و قهرمانی در همه رقابت ها را می خواهد.

صاحب‌خبر -

طرفداري - توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، پیش از دیدار تیمش با پائو (تیمی از لیگ ملی فرانسه) از چهارچوب مرحله یک شانزذهم نهایی جام حذفی فرانسه، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. 

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن، صحبت های توخل در این کنفرانس مطبوعاتی را می خوانید: 

ترکیب تیم؟ 

خوان برنات و مارکینیوش مصدوم هستند و بازگشت به میادین برای تیاگو سیلوا نیز، کمی زود است. به غیر از این اسامی، همه بازیکنانمان را در اختیار داریم. ما بازی سختی در مقابل لیل داشتیم و تیم ما در آن بازی و در مقابل بهترین تیم بازی های داخل خانه در لیگ یک فرانسه که حتی یک باخت هم در خانه نداشت، فوق العاده بود. بازی دشواری را در مقابل پائو خواهیم داشت و اگر می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم باید به برخی از بازیکنانمان فرصت بازی بدهیم چرا که بازیکنان تازه نفس، می توانند فشار لازم برای پیروزی را به حریف وارد کنند. ما برای رسیدن به اهدافمان در این فصل، به تک تک بازیکنانمان نیاز داریم. بعضی اوقات انتخاب بازیکنان برایم سخت می شود و شرایط پاری سن ژرمن، باشگاهی که می خواهد در تمامی عناوین ممکن قهرمان شود، اینگونه است. 

پائو؟ 

پائو تیمی است تهاجمی که با سیستم 3-3-4 بازی می کند. آن ها با نتیجه 3 بر 2 بوردو را در وقت های اضافه شکست دادند و در آن بازی این تصور را ایجاد کردند که در تک تک دقایق بازی تلاش می کنند. بازی در زمین آن ها دشوار خواهد بود اما ما برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد. آن ها چیزی برای از دست دادن ندارند و ما نیز کیفیت لازم برای کسب پیروزی را در اختیار داریم با این حال پیروزی در مقابل آن ها برای ما اتفاقی طبیعی خواهد بود اما در بازی مقابل پائو، هر توپی که آن ها از ما بگیرند و هر حرکتی که انجام دهد یک پیرزوی کوچک برای آن ها به حساب می آید. آن ها می توانند اتمسفری را در ورزشگاه ایجاد کنند که شرایط برای ما بسیار دشوار شود. ما باید برای چنین شرایطی آماده باشیم. ما باید آرام باشیم و با کیفیت، نظم همیشگی بازی کنیم. 

تغییرات در ترکیب نسبت به بازی با لیل؟ 

باید در مورد ترکیب اصلی فکر کنیم. شاید برای این که بتوانیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم باید چند تغییر در تیم ایجاد کنیم. ما هر سه روز یک باز، یک بازی برگزار می کنیم و بازی در مقابل پائو پنجمین بازی خارج از خانه پی در پی ما خواهد بود. بدون استراحت و با پرواز های متعدد و مسافرت های مختلف، نیاز به چند تغییر در ترکیب داریم. با این حال، ترکیب قدرتمندی داریم و پس از آخرین تمرین در مورد ترکیب اصلی تصمیم خواهیم گرفت. بازی های حذفی به هیچ عنوان آسان نیستند و ما باید برای این موضوع آماده باشیم. 

جام حذفی فرانسه؟ 

حقیقتا هیچ تفاوتی برای بازی های مختلف قائل نیست. ما اینجا هستیم تا در تمام بازی هایمان در جام حذفی فرانسه، لیگ کاپ فرانسه، لیگ یک فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا، به پیروزی برسیم. ما ترکیب قدرتمندی داریم که پیروزی را در بازی های مختلف هدف می گیرد و همیشه نیز سعی می کنیم عملکرد را ارائه دهیم که ما را به این هدف برساند. نگرش ما به مسابقات اینگونه است و باید همین مسیر را ادامه دهیم. بازی در مقابل پائو، سخت و تعیین کننده خواهد بود. ما می خواهیم قهرمان جام حذفی شویم و برای رسیدن به این منظور باید پائو را شکست دهیم. 

نظر شما