شناسهٔ خبر: 37901745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| عوارضی که شهروندان پرند و رباط کریم باید به اجبار بپردازند!

وجود مشکل برای اهالی پرند و رباط کریم که مجبور هستند برای رفت و آمد خود به تهران از اتوبان استفاده کنند و با اینحال هزینه عوارض را نیز پرداخت کنند باعث شد تا سراغ فرماندار برویم و آخرین خبرها را درخصوص رفع این مشکل پیگیری کنیم.

صاحب‌خبر -

سیدمهدی ساداتی فرماندار رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص سوژه ثبت شده توسط مردم در سامانه فارس من (چرا اهالی پرند هر روز باید عوارض دهند؟) که به مشکل اخذ عوارض اتوبان از ساکنین پرند و رباط کریم اشاره می‌کرد، اظهار کرد: باتوجه به نزدیکی شهرهای پرند و رباط کریم به تهران و عبور و مرور روزانه شهروندان این شهرها به تهران خواهان این هستیم که بازنگری جدی در تعرفه های اتوبان ساوه تهران صورت گیرد.

وی گفت: تصمیم گیری در این خصوص در اختیار وزارت راه و شهرسازی است اما پیشنهاد ما این است تا با تعریف مکانیسمی این امکان فراهم شود که وسایل نقلیه ای که کیلومتر کمتری را طی کرده اند تعرفه کمتری پرداخت کنند.

فرماندار رباط کریم افزود: در حال حاضر از نظر ما این امکان وجود دارد تا با پایش تصویری بر مبنای لحظه ورود وسایل نقلیه به اتوبان، اتومبیل هایی که کیلومتر کمتری را طی کرده اند عوارض کمتری پردخت کنند.

در پایان ساداتی در پاسخ به این سوال که چه زمانی این طرح عملیاتی می‌شود اظهار بی‌اطلاعی کرد و خاطرنشان شد: که جزئیات اجرایی آن بر عهده سایر دستگاه‌ها از جمله راه و شهرسازی است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/ق

نظر شما