شناسهٔ خبر: 37901283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری پویش سیل مهربانی همکلاسی‎ها در شهرستان یزد

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: پویش سیل مهربانی همکلاسی‎ها همزمان با سراسر کشور در کانون‌های دانش آموزی هلال احمر مدارس شهرستان یزد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، وهاب نخلبند یزدی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: پویش سیل مهربانی همکلاسی‎ها همزمان با سراسر کشور با محور هر مدرسه یک پایگاه همدلی و برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان به دانش آموزان استان‌های سیل زده انجام شده است.

او افزود: اکنون اعضای کانون دانش آموزی هلال احمر شهرستان یزد با راه اندازی آیین پویش مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.

او با بیان اینکه مبلغ ۴۵۰۰۰۰۰۰ ریال کمک‌های نقدی توسط کانون‌های دانش آموزی هلال احمر جمع آوری شده است، ادامه داد: اهداف اجرای این طرح جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا، همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر، ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان است.

نخلبند یزدی گفت: سیل مهربانی همکلاسی‌ها با مشارکت و هم افزایی شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی و اعضای کانون‌های دانش آموزی هلال احمر در مدارس شهرستان یزد برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در پایان افزود: با مشارکت در این پویش به دانش آموزان و کودکان در مناطق آسیب دیده یادآور می‌شویم که هم وطنان شان آن‌ها را فراموش نکرده و تنها نخواهند گذاشت تا در کنار کاهش مشکلات معیشتی از آلام روحی و فشار روانی آن‌ها نیز کاسته شود.

قرائت مقاله، اجرای دکلمه و سرود همگانی از دیگر برنامه‌های این پویش بود.

انتهای پیام/ی

نظر شما