شناسهٔ خبر: 37901145 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره صرب خط حمله آژاکس؛ هدف جدید بارسا

به گزارش جیان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی باشگاه بارسلونا به دنبال جذب دوشان تادیچ ستاره صرب آژاکس است ولی باشگاه هلندی تمایلی به واگذاری او ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جیان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار برجسته ایتالیایی امروز اعلام کرد باشگاه بارسلونا با آژاکس آمستردام تماس گرفته و از تمایل خود برای جذب دوشان تادیچ، ستاره صرب این باشگاه هلندی پرده برداشته.

 

 

بر اساس این گزارش تادیچ هم شخصا تمایل زیادی برای پیوستن به بارسلونا دارد ولی باشگاه آژاکس مایل نیست او را به کاتالان‌ها واگذار کند.

 

بارسلونا که مصمم است پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای تقویت خط حمله خود اقدماتی انجام دهد به خصوص حالا که لوئیس سوارز ستاره خط حمله‌اش را به دلیل مصدومیت تا مدتی در اختیار نخواهد داشت، این بار نگاهش را متوجه هلند کرده و دوشان تادیچ مهاجم صرب آژاکس را هدف گرفته است.

 

با اینکه گفته می‌شود مذاکرات دو باشگاه همچنان ادامه دارد و تادیچ هم شخصا تمایل زیادی به بازی کردن در بارسلونا دارد ولی روزنامه دی تلگراف هلند مدعی است آژاکس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد بازیکنی به مهمی تادیچ در میانه فصل این تیم را ترک کند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما