شناسهٔ خبر: 37901022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد

افتتاح ۲۶ پروژه عمرانی بمناسبت ایام دهه مبارک فجر در جنوب کرمان/۱۲ پروژه آماده کلنگ زنی

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از افتتاح ۲۶ پروژه عمرانی و ۱۲ پروژه آماده کلنگ زنی از پروژه های ملی و استانی در ایام دهه فجر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان، محمد ساردویی اعلام کرد: امسال بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۲۶ پروژه عمرانی از پروژه های ملی و استانی و ۱۲ پروژه دیگر در چهار بخش بزرگراه‌ها، ساختمان‌های دولتی، راه های روستایی و حوزه مسکن در مجموع با اعتباری به مبلغ ۱۲۱۱میلیارد ریال آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

وی اظهار داشت: از بین پروژه های قابل افتتاح سه طرح بزرگراهی به طول  ۹کیلومتر و اعتباری به مبلغ ۱۵۵میلیارد ریال برنامه ریزی شده است.

وی همچنین ادامه داد: ۴پروژه در حوزه ساختمان‌های دولتی با اعتباری به مبلغ  ۳۶میلیارد ریال آماده افتتاح است.

ساردویی گفت:در حوزه راه‌های روستایی ۱۳ طرح به طول ۴۳ کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۲۰۴میلیارد ریال دراین ایام افتتاح خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: درحوزه مسکن نیز طرح هایی برای افتتاح آماده کرده ایم که شامل ۱۸۰۰باب آپارتماندر قالب۶ پروژه مسکن مهر است و مبلغ ۶۱میلیارد ریال از طریق دریافت تسهیلات بانکی دراین پروژه ها هزینه شده است.

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان همچنین از کلنگ زنی  ۱۲ پروژه در این ایام خبر داد و گفت: این پروژه ها نیز شامل یک باب پل با اعتباری به مبلغ ۱۳۰میلیارد ریال و ۵ طرح بزرگراهی با اعتباری به مبلغ ۶۲۵ میلیارد ریال آماده کلنگ زنی است.

وی همچنین بیان کرد: درحوزه طرح اقدام ملی مسکن ۷ طرح احداث مسکن با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده کلنگ زنی است که تامین اعتبار این پروژه ها از طریق تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان امکان پذیر است. 

نظر شما