شناسهٔ خبر: 37900965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام:

دستگاه‌های اجرایی در ارائه عملکردها قوی‌تر عمل کنند

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: مدیران در آستانه‌ی دهه‌ی فجر در ارائه گزارش عملکردها بهتر و قوی تر از گدشته عمل کنند.

صاحب‌خبر -

«آیت قیصربیگی» در نشست ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر که با حضور مسئولان استان برگزار شد، خواستار تلاش بیشتر مدیران در حوزه اطلاع رسانی شد و اظهار کرد: آنچه تاکنون بیش از دستاوردهای دولت نمود داشته ضعف سیستم اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی است و مدیران باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند و در ارائه گزارش عملکردها بهتر و قوی تر از گدشته عمل کنند.

قیصربیگی دولت را درگیر در جنگ اقتصادی و روانی با دشمن عنوان کرد و گفت: دولت نماینده مردم و حاکمیت است و امروز در این جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی که دولت در خط مقدم نبرد با دشمن است نباید آن را تنها گذاشت.

وی بر وظیفه خطیر مدیران در تشریح عملکرد نظام و دولت در این شرایط حساس تاکید کرد و گفت: حال که دشمن با انواع تحریم های ظالمانه و ابزارهای تبلیغاتی تمام تلاش خود را برای ناکارآمد نشان دادن دولت بکار بسته است همه بایست در جهت خنثی سازی القائات نادرست دشمن احساس مسئولیت کرده و با گزارش عملکرد و دستاوردهای در جامعه امید آفرینی کنیم.

وی افزود: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای دفاع از عملکرد نظام است و دستگاه های مختلف بایست آنجور که شایسته است به گزارش عملکرد دستگاه خود بپردازند چراکه احساس مسئولیت و پاسخگویی در شرایط امروز کشور زیبنده هر مسئول متعهدی است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام از مدیرانی که در حوزه اطلاع رسانی و دفاع از عملکرد دولت خوب عمل کرده اند، تشکر کرد و گفت: عده ای نباید از بلد کردن دستاوردهای دولت حساسیت به خرج دهند چرا که اگر دولت در این شرایط تقویت شود این تقویت نظام، مردم و کشور است و تضیف دولت به نفع هیچکس حتی منتقدین دولت نیست.

وی در پایان تاکید کرد: امروز خدمات و اقدامات بسیار خوبی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان انجام شده است که مسئولان مربوطه به طرق مختلف از جمله برگزاری نشست های خبری، حضور در رسانه ها و خبرگزاری ها، حضور در صدا و سیما، برگزاری تور رسانه ای و ... نسبت به تشریح این دستاوردها اقدام کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما