شناسهٔ خبر: 37900842 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

​فرشاد محمدی‌مهر در گفتگو با ایلنا:

به خاطر بعضی مسائل نتوانستم در شهرخودرو بمانم/ رادولوویچ سرمربی بسیار سختگیری است/ با خلعتبری معاوضه شدم

مدافع سابق تیم شهرخودرو خراسان معتقد است که ذوب آهن میتواند با آمدن مربی جدید جایگاه واقعیش را دوباره بدست آورد.

صاحب‌خبر -

فرشادمحمدی مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه جدایی از شهرخودرو و پیوستن به ذوب‌آهن اظهار داشت: به خاطر یک سری مشکلاتی که برایم پیش آمد دیگر نتوانستم در شهرخودرو بمانم و با صحبت‌هایی که با مسئولین باشگاه ذوب آهن انجام دادم در نهایت تصمیم گرفتم به این تیم بپیوندم و امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.

وی در مورد شرایط ذوب آهن گفت: خداراشکر شرایط تیم ذوب‌آهن خیلی خوب است. از زمانی که مربی جدید به تیم آمده تمامی باریکنان سخت‌تر از قبل کار می‌کنند تا بتوانند با کسب نتایج مطلوب تیم ذوب‌آهن را به جایگاه اصلیش برگردانند و باعث خوشحالی هواداران خوب این تیم باشند.

مدافع سابق تیم شهرخودرو خراسان درپاسخ به اینکه با صحت دارد با محمدرضا خلعتبری معاوضه شده است یا خیر گفت: بله فکر می‌کنم این اتفاق افتاد و با محمدرضا خلعتبری معاوضه شدم. امیدوارم که هردومان بتوانیم در تیم‌های جدیدمان موفق باشیم.

محمدی‌مهر در خصوص همکاری با رادولوویچ سرمربی جدید ذوب‌آهن افزود: رادولوویچ خیلی سرمربی سختگیری است و با جدیت تمام کار می‌کند. از زمانیکه هدایت تیم را به عهده گرفته تمام تمرکزش را روی موفقیت ذوب‌آهن و پیشرفت تک تک بازیکنان گذاشته است. به شخصه از اینکه زیر نظر او کار می‌کنم خیلی خوشحالم و مطمئن هستم که ما می‌توانیم با کمک او ذوب آهن را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

وی در مورد اولین برد ذوب آهن مقابل تیم سابقش پارس جنوبی گفت: خداروشکر توانستیم در اولین دیدارمان در نیم‌فصل دوم برنده از زمین بازی خارج شویم و یک گام رو‌به جلو برداریم. انشاالله که بتوانیم هر بازی شرایط تیم را بهتر کنیم و به امتیازات بیشتری دست پیدا کنیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

نظر شما