شناسهٔ خبر: 37900356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

16 کانکس اهدایی فولاد هرمزگان به مناطق سیل‌زده ارسال شد

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان گفت: توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های فولاد هرمزگان است و همواره تلاش می کنیم که در این حوزه اقدامات موثری را انجام دهیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس رضا صفریان با اشاره به جاری شدن سیل در شرق استان هرمزگان، بیان کرد: طی ارتباطی که با نهادهای مسئول و مرتبط با این حوادث داشتیم، آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به هم استانی‌های عزیز در شرق استان اعلام کردیم.
 
در همین مورد کمک‌های غیرنقدی فولاد هرمزگان با هماهنگی استانداری و هلال احمر استان هرمزگان در دو قسمت به مناطق سیل زده شرق استان ارسال شد.
 
صفریان افزود: یک  محموله از کمک‌های ارسالی به ارزش ۵٠٠ میلیون ریال لوازم بهداشتی فردی با هماهنگی هلال احمر استان هرمزگان  و یک محموله شامل ١۶عدد کانکس به ارزش یک میلیارد و نهصد و بیست میلیون ریال با هماهنگی نهادهای ذیربط استان هرمزگان به این مناطق ارسال شد.
 
مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد:کانکس‌های تهیه شده توسط فولاد هرمزگان جهت استفاده دانش آموزان مناطق سیل زده تهیه شده و در حضور دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تحویل شد که  از این تعداد کانکس ۶ عدد به شهرستان میناب و ١٠ عدد به شهرستان جاسک ارسال شد.
 
انتهای پیام/3264

نظر شما