شناسهٔ خبر: 37899694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از کتاب سردار سلیمانی در سال تحصیلی آینده

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: یک قسمت از کتاب ها در سال تحصیلی آینده به ترور دولتی سردار سلیمانی که از سوی آمریکا در کشور دیگری انجام شد پرداخته می شود.

صاحب‌خبر -
فرحناز مینایی پور مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با توجه به مصوبه‌ای که مجلس شورای اسلامی داشته و ابلاغی که رئیس جمهوری فرمودند حتما در زمینه آمریکا ستیزی و اینکه ظلم‌هایی که آمریکا به ایران کرده در چند دهه گذشته، کتب درسی در این رابطه در همه پایه تهیه خواهد شد.

او افزود: یک قسمت از کتاب‌ها در سال تحصیلی آینده به این ترور دولتی که توسط آمریکا در کشور دیگری انجام شد پرداخته می‌شود و اینکه یکی از بزرگترین و بهترین فرماندهان کشور ایران در کشور دیگر به صورت رسمی حضور پیدا کرده بود حتما در این زمینه درسی را خواهیم داشت و می‌توانیم به نسل آینده نشان دهیم خباثت‌های آمریکا پایان ندارد و چگونه به مردم ایران ظلم کرد.

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش در خصوص تحقق سال رونق تولید گفت: یکی از نکات مهم حضور کم زنان در قسمت کارآفرینی و تولیدی است چرا که زن و مرد دوشادوش هم باید حرکت کنند و اگر زنان که بیش از ۵۰ درصد جامعه هستند در فعالیت‌های اقتصادی شرکت نکنند مرد‌ها باید دوبرابر تلاش کنند تاجای خالی زنان را پر کنند.

او افزود: فراهم نمودن زمینه اشتغال و کارآفرینی زنان یکی از کار‌هایی است که در حوزه اقتصادی می‌توان انجام داد و خانم‌ها باید بدانند چگونه در کنار خانه داری، فرزند پروری می‌توانند درآمدی داشته باشند که هم به اقتصاد خانواده کمک و نیز به اقتصاد جامعه کمک کنند.

مینایی پور بیان کرد: یکی از مسیر‌ها آموزش‌های کارآفرینی ویژه دختران و برگزاری رویداد‌های کارآفرینی است که سعی می‌شود این حرکت در آینده مستحکم‌تر و حضور زنان را در بخش اقتصادی جامعه داشته، تا بتوانیم به بهبود وضع اقتصادی کشور کمک کنیم.

او گفت: در برنامه ریزی‌های کلان و خرد دستگاه‌های مختلف کشور باید توازن بین زن ومرد رعایت شود و امیدواریم دیدگاه نگاه جامعه در مسیر برابری جنسیت تغییر یابد.

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش در پایان افزود: باتوجه به آمار خانم‌ها نقش بسزائی در اجرای طرح‌ها و پیشبرد اهداف در هردستگاهی را دارند و ضرورت دارد بیش از پیش به این قشر از جامعه توجه شود.

انتهای پیام/م

نظر شما