شناسهٔ خبر: 37899577 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

کریستین اریکسن:

نمی‌توانم برای بازی در لباس اینتر بیش از این صبر کنم

ستاره جدید اینتر با ابراز خوشحالی از حضور در جمع آبی‌ومشکی‌ها از حس و حال تازه خودش گفت.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| کریستین اریکسن در اولین اظهاراتش پس از پیوستن به اینتر از احساس خاص خود در بدو حضور در جمع نرآتزوری سخن گفت.

 

این بازیکن دانمارکی اظهار داشت: هفته‌ای  طولانی برای من  بود و نمی‌توانستم  برای نهایی شدن انتقال بیش از این صبر کنم. فوق‌العاده است که اینجا حضور دارم و خوشحالم چون بازیکن اینتر شده‌ام. احساسی عالی دارم و دیگر نمی‌توانم  برای دیدار با هواداران منتظر بمانم. قبلاً شور و شوق آنها را دیده بودم و این بار استقبال فوق‌العاده‌ای  از من داشتند.

 

وی در ادامه افزود: آمار می‌گوید من در انگلیس خوب بودم، اما به آمار اهمیت زیادی نمی‌دهم با این حال می‌دانم افرادی هستند که دوست دارند در مورد آمار و ارقام صحبت کنند. اکنون زمان شروع ماجراجویی جدید است و واقعاً خوشحالم که  فرصت بازی در سری A و برای یک تیم بزرگ را دارم. اینتر یک باشگاه فوق‌العاده است. 

 

 در پایان اریکسن دانمارکی در مورد کار با آنتونیو کونته صحبت کرد و گفت: وقتی در تاتنهام بودم فرصت شناخت کونته را داشتم. ما در مقابل چلسی کونته قرار گرفتیم و کار برابر آنها واقعاً دشوار بود. این فرصت که می‌توانم او را بیشتر بشناسم و نحوه بازی تیمش را یاد بگیرم، مرا هیجان‌زده می‌کند. 

 

منبع: تسنیم

نظر شما