شناسهٔ خبر: 37899531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واکنش پیشکسوتان فوتبال قطر به شکست سنگین الریان برابر استقلال

پیشکسوتان فوتبال قطر به ارزیابی شکست سنگین تیم الریان برابر تیم اسقلال در نبرد مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الشرق قطر، محمد ناصر درباره شکست 5 بر صفر شب گذشته تیم الریان برابر تیم استقلال در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه گفت: مسئولیت خروج از لیگ قهرمانان آسیا را باید تمام ارکان باشگاه الریان بپذیرند. این مسئولیت‌پذیری از مدیران باشگاه شروع می‌شود که نتوانستند مهاجم قدرتمندی را جذب کنند. مقصر دوم این شکست سرمربی است که حریف ایرانی را به خوبی ارزیابی نکرد و در سومین مرحله بازیکنان الریان هستند که سطح فنی ضعیفی از خود نشان دادند. آنها مرتکب اشتباهات فاجعه‌باری در طول بازی شدند و فکر نمی‌کردم الریان با چنین شکست سنگینی مواجه شود.

عبدالرحمن الکواری، رئیس اتحادیه بازیکنان فوتبال قطر نیز اظهار داشت: من فکر می‌کردم الریان به نحو وحشتناکی از آسیا خارج شود. الریان از زمان حضورش در لیگ قهرمانان نتوانسته از مرحله گروهی صعود کند و تاکنون هیچ توفیقی در این رقابت‌ها نداشته است. بهتر است که آنها بیشتر تلاش خود را صرف رقابت‌های داخلی کنند. البته روی چنین شکست سنگینی حساب نمی‌کردم اما این نتایج در فوتبال طبیعی هستند.

حسن العتیبی، بازیکن پیشین الریان با انتقاد از تاکتیک دیه‌گو آگیره، سرمربی این تیم گفت: او فقط روی حمله از کناره‌ها تکیه کرد و خط دفاعی را به حال خودش گذاشت. هیچگاه در فوتبال نباید فقط روی برنامه‌های هجومی حساب کرد و اشتباهات کادر فنی در بازی با استقلال مشهود بود. این را می‌توانستیم در چهره آگیره نیز مشاهده کنیم.

فیصل آدم، دیگر بازیکن پیشین تیم الریان خاطرنشان کرد: مربی و بازیکنان باید مسئولیت این شکست را به خاطر اشتباهات و عدم تلاش کافی در زمین بپذیرند. الریان در شروع فصل نتوانست مهاجم برجسته‌ای را جذب کند. تاباتا در مرکز خط حمله قرار داشت که قادر به بازی نیست. باید بازیکنی باشد که تمام تلاش خود را به کار گیرد. هواداران الریان بابت شرایط کنونی این تیم ناراحت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما