شناسهٔ خبر: 37899460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان: درپی حضور در پلی‌آف هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر درباره شرایط تیمش، گفت: تلاش ما این است که بتوانیم به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود کنیم و در جمع هشت تیم اول لیگ باشیم.

صاحب‌خبر -

تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر، فردا (پنجشنبه) در هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان پتروشیمی است.

«سیامک ویسی» سرمربی این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره این مسابقه، اظهار کرد: بازی سختی برابر پتروشیمی داریم. این تیم مدعی این فصل است و بازیکنان خوبی در ترکیبش دارد با این حال تاکید می‌کنم که از پیش بازنده نیستیم. در آذرشهر میزبان هستیم و با تمام توان برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.

وی افزود: تلاش ما برای صعود به مرحله پلی‌آف است و دو دیدار بسیار مهم پیش‌رو داریم که اگر بتوانیم در یک مسابقه برنده باشیم مسیرمان تا پلی‌آف را هموار می‌کنیم. لیگ امسال هم شرایطی دارد که بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست و ما برابر پتروشیمی با تمام توان به میدان می‌رویم. در بازی دور رفت هم رقابتی نزدیک داشتیم و در دقایق پایانی مسابقه بازی را واگذار کردیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که اضافه شدن یک بازیکن خارجی به ترکیب پتروشیمی را چطور ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: به نظرم این تیم آنقدر بازیکن دارد که تفاوت نمی‌کند سجاد مشایخی در زمین باشد، حامد حسین‌زاده بازی کند یا یک بازیکن خارجی به میدان بیاید. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این دیدار خانگی با قدرت وارد زمین شویم.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان در پاسخ به این سوال که تیمش به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند یا نه؟ بیان کرد: یک بازی بسیار مهم برابر شهرداری بندرعباس داریم که باید در آن دیدار برنده شویم. در دو بازی پیش‌رو نیز که باید برابر پتروشیمی و شهرداری گرگان بازی کنیم اگر به یک پیروزی برسیم شانسمان برای صعود بسیار زیاد می‌شود. با تمام توان برای صعود به پلی‌آف تلاش می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد خوب تیمش در این فصل آیا مسئولان باشگاه برای ادامه فعالیت در بسکتبال تصمیم گرفته‌اند؟ تصریح کرد: تلاش ما این بود که بتوانیم در اولین سال حضور عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و توانایی تیم را نشان دهیم. به نظرم این اتفاق هم افتاد. با توجه به علاقه ای که مسوولان باشگاه هم دارند امیدوارم که سال آینده نیز این تیم در لیگ باشد.

ویسی در پاسخ به این سوال که دلیل نوسان تیمش در شرایطی که شانس زیادی برای صعود به پلی‌آف داشت چه بود؟ گفت: ما در دو مسابقه مهم نتیجه را واگذار کردیم. در دیدار برابر شورا و شهرداری قزوین و مس کرمان نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم و باختیم. یکسری موارد هم بر کار ما تاثیر گذار بود و این دیدارها را واگذار کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان درباره داوری‌های لیگ گفت: به نظر من می‌شد در برخی دیدارها مدیریت بهتری در داوری انجام می‌شد. در این دو مسابقه مهم ما داوری بر روی نتیجه تاثیراتی داشت. به نظرم نباید چون بازی تیم‌های میانه یا پایین جدول است به آن توجهی نشود. همه بازی‌ها مهم هستند و باید به خوبی مدیریت شوند.

وی در پایان تاکید کرد: به نظرم می‌شود یک طبقه بندی مناسب بین داوران ایجاد کرد و در همه مسابقات داوران را طوری چید که تیم‌ها ضرر نکنند. با این روش داوران با تجربه و جوان کنار هم قرار می گیرند و پیشرفت هم می‌کنند و درصد خطا نیز کاهش پیدا می‌کند.

نظر شما