شناسهٔ خبر: 37899109 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بسته‌ الحاقی Joker برای Mortal Kombat 11 منتشر شد

ابوالفضل مناف زاده

صاحب‌خبر -

بالاخره جوکر (Joker)، یکی از شرورترین و محبوب‌ترین آنتاگونیست‌های دنیای DC، وارد بازی Mortal Kombat 11 شد. هم اکنون بازی‌بازان کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی که بسته‌ی Kombat Pack را در اختیار دارند، می‌توانند تا به این بسته‌ی الحاقی دسترسی داشته باشند.

از جزئیات دیگر این بسته‌ی الحاقی، می‌توان به اضافه شدن مبارز‌های بیشتری مانند Nightwolf و Terminator اشاره کرد. به علاوه به هرکدام از مبارزها، محتواهایی نظیر پوسته افزوده خواهد شد. همانطور که اشاره شد، این بسته‌ی الحاقی تا هفته‌ی دیگر (تا تاریخ ۴ فوریه) در انحصار دارندگان Kombat Pack خواهد بود، سپس بازی‌بازان دیگر می‌توانند تا آن را به صورت جداگانه خریداری کنند. قیمت تعیین شده برای این بسته‌ی الحاقی، ۳۹٫۹۹ دلار است.

اما در کمال تعجب و در یک تناقص جالب، همچنان Kombat Pack را در بسیاری از فروشگاه‌ها نظیر Nintendo Eshop ،فروشگاه پلی‌استیشن و فروشگاه اکس‌‌باکس با قیمت تخفیف خورده ۱۶ دلاری می‌بینیم. همین موضوع نیز باعث خواهد شد که کاربران، خرید Kombat Pack را به خرید تنها یک بسته الحاقی ۳۹٫۹۹ دلاری ترجیح دهند.

علاوه براین، آخرین شخصیت Kombat Pack با نام اسپاون (Spawn)، در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ (۱۷مارس) دردسترس دارندگان این بسته قرار خواهد گرفت.

در مجموع، شخصیت جوکر در بازی MK11، شباهت‌های بسیاری با شخصیت Injustice آن دارد، اما رتبه‌بندی سنی Mortal Kombat 11 به جوکر اجازه می‌دهد تا در بازی حمام خون راه بیندازد. البته ویژگی‌های بسیار جالب دیگری نیز در جوکر نسخه‌ی MK11 دیده می‌شود که به‌نظر باید در مقاله‌ای جداگانه گنجانده شوند.

بازی Mortal Kombat 11، هم اکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است.

 

نظر شما