شناسهٔ خبر: 37898958 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با پارسینه:

مصطفی درایتی:اتحاد و هصمدایی را جدی بگیریم

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت:حضور حداکثری پای صندوق‌ها رای پیام اتحاد و انسجام ملی را علی رغم اختلاف سلیقه‌ها به دنیا مخابره می‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پارسینه؛ مصطفی درایتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با پارسینه اظهار داشت: کشور در شرایطی به استقبال انتخابات می‌رود که کشور با شرایطی دشوار و توام با تهدید‌های متعددی روبرو است. به همین دلیل لازم است، اتحاد و هصمدایی را جدی بگیریم تا از این طریق بتوانیم، انتخاباتی تاثیرگذار داشته باشیم.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سخنانش گفت: یکی از ملزومات اصلی هر انتخاباتی این است که فضای رقابتی حاکم باشد. بر همین اساس امیدوارم شورای محترم نگهبان در تعیین صلاحیت‌هایی که داشته است، تجدیدنظر کند تا انشاءالله همه سلیقه‌ها بتوانند کاندیداهای‌شان را وارد انتخابات کنند.

وی افزود:یازدهمین دوره انتخابات مجلس از اهمیتی بالا برخوردار است و باید امیدوار باشیم تا آحاد مختلف مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی افزود:حضور حداکثری پای صندوق‌ها رای پیام اتحاد و انسجام ملی را علی رغم اختلاف سلیقه‌ها به دنیا مخابره می‌کند.

او افزود: «مجلس در راس امور است» یکی از تاکیدات اصلی نظام جمهوری‌اسلامی و امام خمینی (ره) بوده و هست و بر همین اساس بر همه دست اندرکاران و کارگزاران لازم و واجب است تا مقدمات تشکیل مجلسی کاردان، متعهد و کوشا را فراهم کنند.

درایتی ادامه داد:برای تشکیل مجلس در طراز ملی به حضور چهره‌هایی نیاز است که کارنامه‌ای پر بار و البته وجهه‌ای خوش‌نام از خود در همه این سال‌ها از خود به جای گذاشته‌اند.

مصطفی درایتی تصریح کرد: مجلس دهم با وجود اینکه نسبت به مجالس هفتم تا نهم بهتر بود، بازهم نتوانست توقع عمومی را برآورده کند.

وی افزود:باید مراقب باشیم، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور افراد شایسته تشکیل شود تا از این طریق به کاهش مشکلاتی که روز به روز بیشتر می‌شوند، امیدوار شویم.

نظر شما